Aviseringar
Rensa alla

Dåligt sex. Rätt att Göra slut??


Ämnesstartare

Tjejen säger att hon älskar mig fortfarande men att hon e rädd att ha sex o hon vill inte ha ett sexlöst liv. Jag älskar henne jättemycket och gör hon slut kommer jag aldrig hitta nån igen. Vi har vart bästa vänner sen dagis liksom. 


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske kan börja med nått annat slicka hon lr nått? Om hon tycker det e skönt så kanske hon vill japp sen 


   
SvaraCitera

Loco99:
Du kanske kan börja med nått annat slicka hon lr nått? Om hon tycker det e skönt så kanske hon vill japp sen 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Fingra henne utanpå, slicka henne, det är ett bra sätt att värma upp innan!


   
SvaraCitera

Det finns många sätt att ha sex på, experimentera så kan ni säkert hitta något som båda tycker om och känner sig bekväma med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:
Du kanske kan börja med nått annat slicka hon lr nått? Om hon tycker det e skönt så kanske hon vill japp sen 

Jag gör det o e tydligen bra på det. det e mest hon som vill ha riktigt sex 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Fingra henne utanpå, slicka henne, det är ett bra sätt att värma upp innan!

jag gör det alltid innan sex och med munnen och allt o hon kommer tom oftast. men det vanliga sexet blir aldrig bra för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Det finns många sätt att ha sex på, experimentera så kan ni säkert hitta något som båda tycker om och känner sig bekväma med

Båda gillar ju allt det andra så klart o hon har lärt mig massa bra grejer haha


   
SvaraCitera

Tobe1:

jag gör det alltid innan sex och med munnen och allt o hon kommer tom oftast. men det vanliga sexet blir aldrig bra för henne.

Testa olika saker, olika ställningar och se vad ni gillar bäst! Kul att hon kommer oftast, det är ju bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Testa olika saker, olika ställningar och se vad ni gillar bäst! Kul att hon kommer oftast, det är ju bra!

Vi har prövat det mesta ställningsmässigt men det gör ingen större skillnad för henne säger hon. 


   
SvaraCitera

Tobe1:

Vi har prövat det mesta ställningsmässigt men det gör ingen större skillnad för henne säger hon. 

Då gör du nog allt du kan är jag rädd. Är nu kära i varandra? Kanske det är något känslomässigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Då gör du nog allt du kan är jag rädd. Är nu kära i varandra? Kanske det är något känslomässigt?

Hon säger iaf att hon e kär i mig o jag tror henne. Hur menar du känslomässigt?


   
SvaraCitera
Listus

Ni får väl ta det stegvis, fortsätt med mycket förspel, sen får ni försöka få in den längre och längre, men stressa inte. 

Förstår att det kan vara lite segt men ta det chill bara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Ni får väl ta det stegvis, fortsätt med mycket förspel, sen får ni försöka få in den längre och längre, men stressa inte. 

Förstår att det kan vara lite segt men ta det chill bara 🙂

DEt e så vi har gjort faktiskt o det har gått rätt bra tycker jag. men Hon säger att hon börjar sakna att kunna slappna av och ha vanligt sex. Jag vet inte om jag ska låta henne träffa andra samtidigt kanske


   
SvaraCitera

Tobe1:

Hon säger iaf att hon e kär i mig o jag tror henne. Hur menar du känslomässigt?

Jag venne, eftersom att din flickvän någonstans tycker att något fattas så borde ni prata om det, hon kanske vill ha mer spänning under sexet. Att man pratar snuskigt eller vad vet jag, något som hon tänder på som sätter gräddet på moset.


   
SvaraCitera