Aviseringar
Rensa alla

Dåligt sex. Rätt att Göra slut??


Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Jag venne, eftersom att din flickvän någonstans tycker att något fattas så borde ni prata om det, hon kanske vill ha mer spänning under sexet. Att man pratar snuskigt eller vad vet jag, något som hon tänder på som sätter gräddet på moset.

Hon tycker inte om snuskprat haha. O inte jag heller. Hon har aldrig direkt föreslagit att vi ska göra nåt annorlunda. Hon vill styra och att jag ska va stilla. Hon har hela tiden menat att hon tycker jag e stor o det gör ont för den e så bred. 


   
SvaraCitera

Tobe1:

Hon tycker inte om snuskprat haha. O inte jag heller. Hon har aldrig direkt föreslagit att vi ska göra nåt annorlunda. Hon vill styra och att jag ska va stilla. Hon har hela tiden menat att hon tycker jag e stor o det gör ont för den e så bred. 

Ja, då är det väl bara att lyssna på henne antar jag. För hennes del måste hon vara väldigt avslappnad för att det inte ska göra ont, fråga mig inte hur jag vet det. Det löser sig nog för er! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Ja, då är det väl bara att lyssna på henne antar jag. För hennes del måste hon vara väldigt avslappnad för att det inte ska göra ont, fråga mig inte hur jag vet det. Det löser sig nog för er! Glad

Ja. Jag vet inte. Det tog flera veckor innan vi lyckades förstå gången. Sen gick det bra ett tag men nu går det inte igen. 


   
SvaraCitera

Tobe1:

Ja. Jag vet inte. Det tog flera veckor innan vi lyckades förstå gången. Sen gick det bra ett tag men nu går det inte igen. 

Hm, ja jag vet inte riktigt. Jag har svårt att ge så mycket mer tips alls tyvärr. Tänk på vad ni gjorde första gången och testa det igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Hm, ja jag vet inte riktigt. Jag har svårt att ge så mycket mer tips alls tyvärr. Tänk på vad ni gjorde första gången och testa det igen!

Verkar som om det e lite sent för det nu. Hon vill träffa andra. 


   
SvaraCitera

Tobe1:

Verkar som om det e lite sent för det nu. Hon vill träffa andra. 

Vadå har ni gjort slut? 🙁


   
SvaraCitera
Rexi
 Rexi

Gör inte slut. Ett förhållande är sååååå mycketer än sex, om du inte inser det så kanske du ska göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Vadå har ni gjort slut? 🙁

Nja hon säger att vi kan vara 4illsammand men hon vill träffa andra samtidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rexi:
Gör inte slut. Ett förhållande är sååååå mycketer än sex, om du inte inser det så kanske du ska göra slut.

Jag tycker det med. Jag älskar verkligen henne och jo  e min bästa vän. Det e mer hon som vill ha sex 


   
SvaraCitera

Tobe1:

Nja hon säger att vi kan vara 4illsammand men hon vill träffa andra samtidigt

Öppet förhållande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Öppet förhållande?

Men typ


   
SvaraCitera

Tobe1:

Men typ

Vad tycker du om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Vad tycker du om det?

Känns lite jobbigt


   
SvaraCitera

Tobe1:

Känns lite jobbigt

Kan jag förstå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Kan jag förstå!

Helst skulle hon ju vilja va med mig bara. 


   
SvaraCitera