Aviseringar
Rensa alla

dåligt


Ämnesstartare

patrick bateman:

jag har aldrig hört nåt på vinyl faktiskt, suger. tycker det är coolt. jadu jag vetefan asså, är coolt men känns opraktiskt

det är illa, har väl hört farsans vinyler under uppväxten men det är först alldeles nyligen själv inträtt i den värld på något slags jävla allvar, ganska logiskt egentligen då jag alltid gillat gamla saker och musik. Sammanfattningsvis skulle jag säga att även om vinyler ger ett mer analogt ljud så blir det ändå varmare och genuinare iaf i mitt huvud. Nej det är inte lätt att hålla sig glad direkt med alla typer av elände som drabbar en. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

det är illa, har väl hört farsans vinyler under uppväxten men det är först alldeles nyligen själv inträtt i den värld på något slags jävla allvar, ganska logiskt egentligen då jag alltid gillat gamla saker och musik.

coolt. jo jag håller med, gillar också sånt gammalt. såg i en musikaffär i stockholm att de hade billiga eminem skivor på vinyl men har ingen sån grej så blev lite sur, hade velat köpa dem

dazed:

Sammanfattningsvis skulle jag säga att även om vinyler ger ett mer analogt ljud så blir det ändå varmare och genuinare iaf i mitt huvud. Nej det är inte lätt att hålla sig glad direkt med alla typer av elände som drabbar en.

haha låter coolt. får försöka få tag i en sådan nångång i framtiden iaf för att se nej verkligen inte asså [sad] kan bli jäkligt tröttsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

coolt. jo jag håller med, gillar också sånt gammalt. såg i en musikaffär i stockholm att de hade billiga eminem skivor på vinyl men har ingen sån grej så blev lite sur, hade velat köpa dem

Hiphoppare är nog mindre benägna att bli vinylnostalgiker än tex fans av klassisk rock så priserna är väl inte så jävla upptrissade kanske. Man kan köpa och ha på väggen, finns speciella tavelramar för det. [smile]

patrick bateman:

haha låter coolt. får försöka få tag i en sådan nångång i framtiden iaf för att se

det tycker jag, kul grej att börja nörda in sig på och lägga till bland intressena någonstans mellan allsvensk hockey och den gamla nazismen i tyskland på 30-talet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta en promenad. de är minst destruktivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hiphoppare är nog mindre benägna att bli vinylnostalgiker än tex fans av klassisk rock så priserna är väl inte så jävla upptrissade kanske. Man kan köpa och ha på väggen, finns speciella tavelramar för det.

haha tror du? kanske stämmer, vetefan. aja var bra priser iaf. haha det kan man ju göra, är lite coolt också

dazed:

det tycker jag, kul grej att börja nörda in sig på och lägga till bland intressena någonstans mellan allsvensk hockey och den gamla nazismen i tyskland på 30-talet

haha det finns nästan alldeles för mycket att nörda in sig på. fast allsvensk hockey har då iaf aldrig varit riktigt min grej [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha tror du? kanske stämmer, vetefan. aja var bra priser iaf. haha det kan man ju göra, är lite coolt också

Mm man får leta på ett riktigt snyggt omslag, marshall matters vore ganska ballt på väggen nu när jag tänker på det. Bara att hålla i vinyler gå på skivbörser är så jävla speciellt tycker jag. Mysigt är fan ordet.

patrick bateman:

haha det finns nästan alldeles för mycket att nörda in sig på. fast allsvensk hockey har då iaf aldrig varit riktigt min grej

Visst är det underbart? Jag har tvingats nörda in mig på det då jag bor i dalarna men till hösten så har leksand återtagit sin rättmätiga plats i hockeyns finrum och jag kan lämna det bakom mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

inte bra hetsäta och har ont i magen [sad] men te hjälper 🙂 vad är placebo?

ett ganska emoigt band[blush] lite av ett guilty pleasure för mig men gillar att lyssna på dom när jag mår dåligt[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm man får leta på ett riktigt snyggt omslag, marshall matters vore ganska ballt på väggen nu när jag tänker på det. Bara att hålla i vinyler gå på skivbörser är så jävla speciellt tycker jag. Mysigt är fan ordet.

ja den hade sett riktigt bra ut på väggen faktiskt. haha verkligen. har en mysighetskänsla över sig, och också en klassisk cool känlsa

dazed:

Visst är det underbart? Jag har tvingats nörda in mig på det då jag bor i dalarna men till hösten så har leksand återtagit sin rättmätiga plats i hockeyns finrum och jag kan lämna det bakom mig.

haha mm är riktigt kul. haha okey grymt, heja leksand då

Nintendos BFF:

ett ganska emoigt band lite av ett guilty pleasure för mig men gillar att lyssna på dom när jag mår dåligt

haha okej, fast inget fel med att vara lite emoig ibland [smile][smile] fast jag föredrar nog annat. hjälper det dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja den hade sett riktigt bra ut på väggen faktiskt. haha verkligen. har en mysighetskänsla över sig, och också en klassisk cool känlsa

Mm elegant som bara fan.

patrick bateman:

haha mm är riktigt kul. haha okey grymt, heja leksand då

Now were talkin' [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ryck upp dig. Du är välkommen hem till mig för att avnjuta en framtida fotbollsmatch som visas på TV. Det brukar muntra opp. - Om du är en man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ta en promenad. de är minst destruktivt

var för sent [sad]

dazed:

Mm elegant som bara fan.

ja verkligen. fast finns ingen sån affär i fantastiska uddevalla, skulle kunna dra till gbg nån dag och kika runt

dazed:

Now were talkin'

haha kanske

fast måste jag heja på ett lag säger jag nog ändå frölunda [wink]

Solnedgång:

Ryck upp dig. Du är välkommen hem till mig för att avnjuta en framtida fotbollsmatch som visas på TV. Det brukar muntra opp. - Om du är en man.

kan typ inte längre rycka upp mig. haha det är jag nog man nog att klara av, fotboll muntrar alltid upp en. kommer sitta bänkad hela helgen nu framför tven för att slippa tänka på skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tag en joint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå ut på en lång promenad i det fins vårvädret så känns det nog bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja verkligen. fast finns ingen sån affär i fantastiska uddevalla, skulle kunna dra till gbg nån dag och kika runt

Finns inte många skivaffärer kvar i Sverige eller världen för den delen. Fler och fler går väl under för varje dag, får nästan panik när jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tag en joint

kan inte få tag i sånt [sad]

Dan_the_ironman:

gå ut på en lång promenad i det fins vårvädret så känns det nog bättre.

ingen dum ide Dan men det är lite kallare idag än vad det har varit så jag är inte så sugen, är bara 5 plus och blåser

dazed:

Finns inte många skivaffärer kvar i Sverige eller världen för den delen. Fler och fler går väl under för varje dag, får nästan panik när jag tänker på det.

ja jag får också panik asså. det är så jävla hemskt. musik och filmaffärer kommer liksom gå under snart pga alla som ska ladda ner. jag laddar också ner men sånt jag verkligen tycker om vill jag köpa, nu måste man beställa allt

minns när den enda musikaffären i uddevalla stängdes ner för nåt år sen, var hemskt. istället öppnades uddevallas 5 apotek. fantastiskt


   
SvaraCitera