Aviseringar
Rensa alla

Dan Brown!


Ämnesstartare

Jag tänkte läsa den nyaste Dan Brown någon som vet var man kan köpa den billigt ? och om den är bra ?

lost-symbol-72dpi.jpg


   
Citera

Jag känner mig lite smutsig då jag faktiskt gillar hans böcker hur svennigt å trist det än är... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag känner mig lite smutsig då jag faktiskt gillar hans böcker hur svennigt å trist det än är...

okej 🙂 jag läste Da Vinci Koden för ett tag sen och den var helt ok, annars läser jag nästan aldrig böcker men tänkte börja nu lite.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag känner mig lite smutsig då jag faktiskt gillar hans böcker hur svennigt å trist det än är... [blush]

Gillar dem också. Det är något med dem osm gr attm an fastnar för dem när man läser, gillar't!

Btw, såg att du var en av dem som gick riot up the mods' ass när jag var låst. tackar för det![wink]


   
SvaraCitera

De verkar ju så himla dåliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

De verkar ju så himla dåliga.

tyckte samma om da vinci koden innan jag tog mig tid och läste den 🙂


   
SvaraCitera

CompleteUnkn0wn:

okej 🙂 jag läste Da Vinci Koden för ett tag sen och den var helt ok, annars läser jag nästan aldrig böcker men tänkte börja nu lite.

Great! [y]

passaro:

Btw, såg att du var en av dem som gick riot up the mods' ass när jag var låst. tackar för det![wink]

Jaja men det var också ett allmänt uttryck av frustration inför modsen evil regime. [zzz][zzz]


   
SvaraCitera

passaro:

avatar

seriöst, älskar din avatar :p


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera