Aviseringar
Rensa alla

Daniel Adams-Ray


Ämnesstartare

Okej innan jag går och lägger mig vill jag bara framföra ett budskap till användarna på ungdomar.se. Detta gäller bara dig som är ett fan av Daniel Adams-Gay.

Grattis.

Grattis!... Grattis som fan! Du har nu upplevt vad felet i samhället ligger. Du har upplevt det via din indirekta koppling till din totala själlöshet och ditt bristande förstånd, att du nu är felet i samhället.

Alla människor som faktiskt harr fått för sig att den här mannen är bra för att han upptäckte att kula rimmar på smula är värdelösa kreatur. Ni är så jävla onödiga att ni faktiskt inte förtjänar att leva. Alla människor som ni någon gång ha varit i kontakt med är nu dummare, pga den epidemiska inkompetens och epic failness som ni besitter, och som ni sprider via att ni andas.

Ni är det pinsammaste som drabbat världen sedan lunarstorm. Ni är värre än Hitler. Och om ni väljer att ta kulan för att ha lyssnat på denne herras album - så kommer ni inte ens få en smula tillbaka...assholes...


   
Citera

daniel adams-ray gör snygga kläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Ni är det pinsammaste som drabbat världen sedan lunarstorm

lol du är pinsam därför att du är en elitist. Vanligt folk slutade vara elitister när de var 14 år.

Call:ar dock troll på denna!


   
SvaraCitera

elitism är bara dåligt om man är kass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

elitism är bara dåligt om man är kass

elitism är alltid dåligt.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

elitism är alltid dåligt.

det är viktigt att vara seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det är viktigt att vara seriös.

Fast det kan ju räknas som elitistiskt. Man måste vara försiktig så att man inte blir en elitist.


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Fast det kan ju räknas som elitistiskt. Man måste vara försiktig så att man inte blir en elitist.

touché


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care på tråden men kan hålla med till en viss grad, spyr på fjortisar som sitter i korridorerna och sjunger med texten skitflummigt samtidigt som dom spelar låten på deras jävla sony ericssons, som har helt jävla usel ljudkvalitét för att de spräckte högtalarna när de spillde folköl på den, och när de förpestar min live feed med deras jävla låtcitat från gubben i lådan:

"För dig ska jag, göra det tusen gånger om." Med en punkt på slutet (fjortisar använder aldrig annars punkt) För att visa hur allvarliga dom är.

internet:

daniel adams-ray gör snygga kläder

är det han eller linnros som har det där märket lagom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låten är dålig föresten

är trött

God natt, och ha en fortsatt god jul, UM.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

är det han eller linnros som har det där märket lagom?

det är han tillsammans med någon designerbrud. gillar lagom, det är ganska lagom, bortsett från prissättningen som inte är direkt lagom, även om det inte heller är särskilt långt ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

"För dig ska jag, göra det tusen gånger om."

jag hade aldrig hört låten innan den här tråden, tack och lov, men det känns som om han har fått den där raden från flyga drake, vilket känns lite (otroligt) fantasilöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med trådskaparen


   
SvaraCitera