Aviseringar
Rensa alla

Daniel och jag - Three is a magic number


Ämnesstartare

Efter mycket slit kommer nu den senaste novellen i min serie - tror att det är nummer sju. Ni får ursäkta 3-reklamen i titeln, kunde inte låta bli. Håll till godo [wink]

Denna novell innehåller: Killsex, Oralt, Analt, Trekant

Den kalla, fuktiga nattluften slog emot mina hettande kinder, och jag struntade blankt i regndropparna som träffade mig medan jag hakade fast fönstret på glänt. Antons etta låg på fjärde våningen av fem, och där nere speglades det gula ljuset från gatlyktorna i pölarna på den genomblöta asfalten, och i lacken på enstaka bilar som körde förbi. Jag kastade en blick mot de svarta tunga molnen som med oförminskad styrka vällde in ovanför höghusen och fnös. Det var alltså så här det såg ut i Sverige en natt i tidig februari. Man borde ha lärt sig vid det här laget. Jag flinade lite, lycklig över vetskapen om hur lite jag brydde mig, och när jag såg kylskåpet spegla sig i den blöta rutan kom jag ihåg mitt egentliga ärende i köket. Mer öl var det ja. Jag vände ryggen mot det regniga landskapet och snart var mina fingrar slutna om tre ljuvligt kyliga Mariestad på väg ut till de andra.

Det hade en så nära perfekt kväll som man kunde komma. Jag och Daniel hade under den här första tiden på gymnasiet skaffat oss många nya vänner, och vi hade nästan alltid en fest att gå till när helgen närmade sig. Daniel hade genom sin klass lärt känna bild- och musikesteterna, och det var dem vi umgicks mest med. Just denna kväll hade vi dock hamnat på en tillställning med blandade ansikten från skolan. Vi hade druckit oss glada, dansat och haft livliga diskussioner tills röksuget hade satt in hos merparten av ensemblen. Det hade slutat med att de flesta hade ramlat iväg ner mot Statoil för inhandla lite bot, och på vägen passa på att plocka upp några andra festsugna som befann sig något kvarter bort. Med tanke på vädret beräknade jag att det skulle ta ett bra tag innan de orkade masa sig tillbaka ända hit. Men det gjorde mig inte så mycket. Jag var lagom full, sådär så att hela kroppen sjöd av en behaglig, kittlande känsla, jag var glad och nöjd med sällskapet. Jag snubblade in i det dunkla allrummet, som var litet men funktionellt. Anton hade sin bäddsoffa, för tillfället utfälld till en säng, ståendes mot ena väggen, den lilla TV:n hade dragits fram och därmed bildat en spelhörna. Jag slog mig ner på kanten av den obäddade sängen. Daniel och Anton var så djupt inne i en intensiv omgång Punch Out på Antons gamla NES att de knappt tog någon notis om mig. Deras fanatiska spelande hade gjort att Daniel successivt glidit ner från sängen och nu satt på golvet för att komma så nära den lilla blåskimrande skärmen som möjligt.

Jag slängde flinande ner en öl i knäet på Anton, öppnade den andra och förde ganska bryskt upp den mot Daniels mun. Han fångade automatiskt upp den, och även om hans blick aldrig vek från spelet bredde ett leende ut sig från hans ena mungipa som fick lyckoballongen i mitt bröst att svälla lite extra. Jag bredde makligt ut mig bredvid Anton, lutade mig mot ett par kuddar och förde ölen till munnen. Men det dröjde inte länge förrän jag också var helt inne i spelet. Någon hade lämnat stereon på, men den låga volymen överröstades helt av musiken från spelet och killarnas retsamma rop och pikar. Daniel lutade sin rygg mot mina smalben och jag kände varje ryckande rörelse när han följde med i sin figurs manövrar på skärmen. Mina ögon började följa hans konturer utan att jag egentligen tänkte på det.

Sedan Daniel hade börjat på teaterprogrammet hade han byggt lite muskler, vilket gjort hans slanka kropp om möjligt ännu mer attraktiv. I kväll var han klädd i stentvättade, halvmörka jeans och en vit t-shirt med silvertryck på framsidan. Han hade precis innan jul trots mina protester gått till frisören. Men när han kom tillbaka hade jag varit tvungen att erkänna att han passade bra i sin nya frisyr. Daniels hår var inte längre axellångt, hans nackhår var kortare än resten, men den långa, ostyriga luggen hade han behållit. Jag älskade Daniels nacke… Där jag satt i det dunkla rummet, med alkoholen som en varm våg genom mitt inre, inte olikt kåthet, var det mycket svårt att inte röra vid honom. Silverlänken som jag gett honom i julklapp glimmade där den vilade mot hans lena hud vid halslinningen som för att reta mig. Jag försökte ändra ställning i sängen för att tyngden av hans varma rygg inte skulle vara så påtaglig, men det resulterade bara i att mina byxor gned till på ett ställe jag absolut inte behövde gnidet just då.

Under tiden som jag dagdrömt om Daniels nacke hade kampen på skärmen börjat närma sig en dramatisk upplösning. Jag såg på medan de båda tappert kämpade, de förlorade båda lika mycket liv men ingen av dem ville ge upp, Daniel började gasta något obegripligt medans Antons spelrörelser blev allt vildare… Men jag hann aldrig se vem som utdelade det vinnande slaget, den hårda dunsen precis bredvid mig stal all uppmärksamhet. Det tog någon hundradels sekund innan jag förstod att Antons våldsamma rörelser, i kombination med ölen han hade druckit, hade fått honom att ramla framstupa ned från sängen med ansiktet begravt i mattan. Och det hela var så fruktansvärt roligt att jag inte ens märkte att hälften av hans öl hade splashat upp på mig i fallet. Jag skrattade så att magen värkte, och Daniel hann aldrig komma sig för att malligt kommentera sin vinst innan det var färdigt för honom också. Vi skrattade så att tårarna nästan rann på oss, för vi var övertrötta och fulla och för närvarande var detta det roligaste vi någonsin bevittnat. Från golvet kom bara ett dovt stön.
”Du tänker… inte däcka nu va?” pressade Daniel fram när han äntligen lugnat ner sig lite. Anton hävde sig upp på armarna och gav oss en så nollad blick att vi var nära att bryta ihop igen.
”Jag är för gammal för det här.” flinade han och lutade sig demonstrativt mot sängkanten.

Både jag och Daniel log. Detta var ett ämne som Anton ofta skämtade om. Jag hade fyllt sjutton precis efter nyår, och Daniel skulle fylla i början på mars. Anton däremot var redan arton fyllda, och gick i andra ring på vårt gymnasium. Jag hade lärt känna honom genom Daniel, som i sin tur hade bekantats med honom genom sin klass. Anton var bildestet och mycket av det som hängde på väggarna i rummet var hans egen konst, främst enorma tuschteckningar som man inte kunde låta bli att impas av. Jag upptäckte plötsligt att mina händer vilade mot Daniels armar, under skrattanfallet hade jag också glidit ner från sängen, och då hade han hamnat i mitt knä. Värmen från hans rygg kröp över till mitt bröst, och hans nacke var alldeles för nära… han luktade alldeles för gott… Kanske kände Daniel mina tankar föras över med mina fingertoppar, för han vände sig om så att han istället satt mitt emot mig.
”Så gammal är du inte.” sade Daniel med gubbröst och puttade menande till Anton med foten. Han flinade.
”Men du hade väl inte behövt spruta på mig.” muttrade jag och syftade på ölen som fläckade halslinningen och framsidan på min t-shirt. Det var inte förrän Daniel började asgarva igen förrän jag förstod vad jag hade sagt. Anton skrattade också, men i dunklet tyckte jag nästan att hans kinder blev lite rödare än de borde vara.
”Du”, skrattade Daniel och riktade ett anklagande pekfinger mot mig, ”är fixerad.”
”Hah, som om inte du är det.” skrattade jag tillbaka. Den här gången fick jag inget vitsigt svar tillbaka utan bara ett snett leende.
”Det kanske jag är.” log han och inget dunkel i världen hade kunnat dölja den glans som plötsligt fanns i hans ögon. Den blicken kände jag igen, och den både oroade mig och gjorde mig galet nyfiken. Dock hann jag inte göra särskilt mycket förrän hans läppar befann sig bara ett par centimeter ifrån mina.
”Så du ser ut…” mumlade han, men om han syftade på min fläckiga tröja eller den bula som oundvikligt börjat växa i mina byxor visste jag inte. Hur som helst försvann världen när Daniel placerade sin mjuka, varma mun nästan precis vid min bröstvårta, mitt på den största ölfläcken, och började suga.

Jag flämtade förvånat till, plågsamt medveten om att Anton fortfarande var där men att jag hunnit bli så kåt att jag inte verkade kunna protestera. Det var inte det att Anton inte visste om oss, nästan alla i vår bekantskapskrets visste att jag och Daniel var ihop. Men vi hade aldrig gett några större fysiska bevis på vårt förhållande när vi var bland folk. Detta var ett faktum som tydligen höll på att förändras. Daniels mun vandrade upp, högre, gled retsamt förbi min stenhårda bröstvårta, och frustrationen över att ha ett lager tyg mellan hans tunga och min hud höll på att driva mig till vansinne… Den sjudande, tryckande längtan efter honom som jag hade haft under kvällen blev allt mer outhärdlig… mina armar var plötsligt runt hans rygg, tryckte honom hårdare emot mig, Daniels heta mun mot min hals, hans tunga gled långsamt längs min hud, mitt huvud föll tillbaka mot sängkanten och jag kunde inte hindra mig själv från att stöna lågt. Jag vred huvudet mot Antons håll och förväntade mig närmast att se honom illa berörd eller på väg därifrån. Men det jag såg stämde inte alls med mina förväntningar. Daniel stannade upp och tittade han också, och jag visste utan att jag såg den att den säregna glansen fortfarande fanns i hans ögon.

Antons blick gick inte att ta miste på. Hans hettande kinder avslöjade att han var generad för det, men varje fiber i hans kropp hade vår fulla uppmärksamhet. Jag hade tyckt att han attraktiv ända sedan första gången jag såg honom, och jag visste att Daniel tyckte likadant. Han var lång, längre än oss, smal och spenslig. Hans blåsvarta, färgade hår, buskigt men blankt som siden, hans bleka hud, de djupblå ögonen, den lilla klädsamma piercingen i silver i hans ena ögonbryn… visst hade jag tänkt syndiga tankar om honom någon gång. Men när jag såg honom som han var nu, hans andning ytligare, munnen halvöppen och blicken formligen glödande av förbjuden upphetsning, var han praktiskt taget oemotståndlig… Anton verkade komma på sig själv med att titta och sänkte snabbt blicken. Han mumlade något ursäktande och gled upp på sängen. Jag kastade en snabb blick på Daniel som egentligen inte hade behövts, vi hade varit överens om nästa steg ett bra tag innan den.

I en enda rörelse klättrade vi också upp på sängen så att vi hamnade på varsin sida om Anton, jag på den vänstra och Daniel på den högra. Anton svalde tyst och den spänning som darrade mellan våra tre kroppar verkade göra luften tyngre att andas. Jag mötte Daniels blick en kort sekund, sedan begravde vi våra munnar mot Antons hals. Hade jag någonsin tvivlat på Antons intresse försvann vartenda spår av det nu. Han flämtade till och jag kände honom gripa tag i en handfull t-shirttyg på min rygg. Jag kysste långsamt huden på hans hals, kände den knottra sig, lät mina läppar försiktigt suga på varenda centimeter jag kunde komma åt… Vi flyttade oss utan ord bakåt på sängen så att vi hade stöd av kuddarna och väggen. Daniel hade fört upp sin hand under Antons svarta tröja och jag gjorde likadant, kände den heta huden på bröstkorgen som höjdes och sänktes, hjärtslagen som verkade få hela hans kropp att darra… Jag strök hårt över den mjuka bröstvårtan med tummen. Anton stönade till, ett lågt stön från djupt nere i halsen… i den sekunden kunde jag inte stillatigande betrakta hans blanka, svullna läppar längre. Jag lät mina läppar vandra upp till hans öra, kysste det lätt och fick en glimt av Antons kåtsimmiga ögon. Sedan pressade jag mina läppar mot hans och sköt retsamt in tungan en liten bit i hans våta mun.

Först verkade han överrumplad men det gick fort över, och snart kysste han mig lika intensivt tillbaka. Hans hand hittade min käke och jag lindade in mina fingrar i hans hår. Vi sög på varandras läppar, lät tungorna utforska varandra… jag lät min ena framtand rispa hans underläpp försiktigt och han stönade i min mun. Hela tiden hörde jag de smackande ljuden av Daniels läppar som kysste Antons hals, och jag var stenhård. Jag var som i ett rus, hela min kropp värkte efter hårt och härligt knull, och ändå ville jag dra ut på det så mycket som möjligt… Jag tvingade mig själv att frigöra mig från Antons ivriga mun och satte istället läpparna mot hans öra igen.
”Har du legat med en kille förut?” viskade jag och såg nästan hur hans nackhår reste sig.
”Aldrig.” mumlade han, och jag hade aldrig hört hans röst låta så, hes av återhållen upphetsning. Jag flinade och lät min hand vandra ner från hans bröstvårta, ner över höften till ljumsken…
”Skulle du vilja?” viskade jag suggestivt och lät samtidigt mina fingrars tryck mot hans ljumske hårdna. Jag fick bara ett halvkvävt läte till svar, men sättet som hans höfter ofrivilligt sköt uppåt på sade mig allt jag ville veta.

Daniel hjälpte mig av med Antons tröja och snart var vi i färd med att utforska hans bröstkorg med våra munnar och tungor. Att skänka någon lust tillsammans med Daniel var nästan överväldigande . Jag hade precis siktat in mig på de där svullna, härliga läpparna igen när Antons huvud föll bakåt och hans ögon slöts i extas.
”Shit, vad hård han är.” mumlade Daniel fascinerat. ”Känn.”
Jag flinade och min högerhand anslöt sig till Daniels där den utforskade Antons skrev. Han hade knäppt upp Antons svarta jeans och frigjort hans kuk från kalsongerna. Han flyttade på handen så att jag skulle komma åt, och mina fingrar slöt sig mjukt om Antons stånd. Daniel hade rätt, han var verkligen stenhård… hans kuk var som sten klädd med mjukt skinn… Mina fingrar började sakta smeka skaftet, upp och ner, medan Daniel hasade ner hans jeans ännu mer så att han kom åt att kyssa hans höft… Snart hade vi båda glidit ner på golvet igen. Jag runkade Anton sakta nu, toppen av hans ganska imponerande kuk var röd och svullen och varje gång förhuden gled ner tyckte jag att droppen av försats blev större… Anton andades i korta, ansträngda flämtningar nu och kunde inte slita blicken från min hand…
”Sluta plåga den stackaren.” väste Daniel retfullt och trängde sig in under min arm. Han fångade upp min mun i en snabb kyss, sedan vände han blicken mot den svullna kuken som tronade framför honom.
”Det är min tur nu.” viskade han hungrigt och fuktade läpparna med sin snabba, smidiga tunga… Med två händer på Antons lår särade han på hans ben. Sedan satte han tungan mot hans kukrot och började slicka. Då han kommit upp till toppen och äntligen sög in det svullna ollonet mellan läpparna, var jag glad att vi var ensamma i lägenheten. De stön som Daniels behandling framkallade från Anton var så höga att jag övervägde att gå ut i köket och stänga fönstret igen. Men vi var långt bortom det nu, och att se på när Daniel sög av Anton var värre än hypnos. Antons rygg gick i en vacker båge, hans fingrar grävde sig in i täcket och hans bröstkorg darrade av stönen han åstadkom. Innan jag visste ordet av var mina byxor uppknäppta och jag runkade fastän jag var medveten om att jag inte skulle kunna göra det särskilt länge innan det var kört.

Daniel hade börjat göra låga stön medan han sög, och jag visste hur hård han måste vara… jag var tvungen att undersöka saken. Jag drog av mig min t-shirt, sedan ställde jag mig på knä bakom Daniel och förde upp båda händerna under hans tröja. Mina händer hittade vant hans bröstvårtor och jag masserade dem med ganska omilda fingrar… Nacken som jag suktat efter hela kvällen var plötsligt inom räckhåll och jag sög obarmhärtigt tag i en punkt mitt på som jag visste att Daniel var svag på… Han stönade till och släppte Antons kuk med munnen, min ena hand hade hittat hans stånd och jag strök hårt med fingrarna längs toppen…
”Upp.” viskade jag i hans öra, och Daniel var inte sen att lyda. Han klättrade upp bredvid Anton med sina nu uppknäppta byxor, och t-shirten åkte av i samma veva. Anton följde oss båda med desperat förväntan i blicken.
”Vad tänker du göra med oss, Tobbe?” sade Daniel släpigt och strök samtidigt med fingrarna längs Antons arm.
”Suga av er.” flinade jag och gav Daniels byxor ett hårt ryck så att de gled ner över låren. Jag slösade ingen tid på att reta Daniel den här gången, något som hans plågsamt ignorerade kuk verkade tacksam för… jag hade knappt sugigt några drag förrän jag fick smaka en droppe salt försats, och Daniels fingrar knöt sig i mitt hår.
”Ahnn-mhm, fuck…” flämtade Daniel, men han fick snart lämna över turen till Anton… han smakade annorlunda än Daniel, en annan hud, en annan sälta… Jag tittade upp och såg till min förvåning hur Antons hand hade hittat Daniels kuk, och hur de båda kysstes fastän det mest blev stönanden in i varandras munnar…

Jag gav Antons kuk ett avslutade slick och lät sedan min hand ansluta sig till hans runt Daniels kuk.
”Vill du knulla honom?” flinade jag hest, och Antons ögon spärrades upp av förvåning och upphetsning. Han tittade blygt på Daniel och sedan på mig och hans kinder var knallröda igen.
”Får jag…?” mumlade han och det var uppenbart att han aldrig vågat hoppas på något sådant. Jag tittade på Daniel, och de röda fläckarna på hans kindben var svar nog. Han fångade upp Antons ansikte i sina händer och drog ner honom över sig. Jag skrattade till lite åt Antons tafatthet som snabbt förvandlades till het passion, och jag tvungen att betrakta dem ett ögonblick. Daniel var så vacker, det blonda håret som en sky runt hans ansikte, hans glänsande, simmiga blick och de rosiga kinderna… Daniels ögon mötte mina, som om att försäkra sig om att det var okej, och jag log ett snett leende som verkade lugna honom. Sedan gned Anton sitt skrev mot hans och båda flämtade till. Jag slet motvilligt blicken ifrån dem och vände den istället mot utrymmet under sängen. Mycket riktigt, inskjuten ett par decimeter fanns en misstänkt låda. Jag drog fram den, locket var av och avslöjade bunten med porrtidningar och några få kondomer som lådan innehöll. Där hittade jag också vad jag letade efter; en tub vattenbaserat glidmedel. Jag plockade upp den och ålade upp i sängen igen.
”Maka på er.” flinade jag, och Daniel och Anton gjorde genast plats åt mig mellan dem.
”Det är alldeles för lite hud här.” konstaterade Daniel och med våra ivriga händer dröjde det inte länge förrän vi låg där i bara underkläderna allihop.

Det var en otroligt upphetsande känsla att vara omringad av len, het hud, bröstkorgar, armar, ben och kukar… en bur av trånande kött… Vi krängde där en stund, kysste varandra överallt där vi kom åt, juckade mot varandra, klämde på varandras försats-våta kukar… Någonstans i tumultet fick jag upp locket på tuben och klämde på den så att en generös mängd glidmedel täckte mina fingrar. Jag rullade över ovanpå Daniel, sög in hans ena bröstvårta i munnen och lät samtidigt de kladdiga fingrarna glida över hans pung, ner mellan skinkorna… Daniel stönade något som kanske hade kunnat vara ett ord när mitt pekfinger hittade hans trånga lilla hål och började massera det…
”Mer så… ahhng, ge mig mer…” flämtade han och när jag mötte hans kåtsimmiga, desperata blick genom den blonda luggen var det ytterst nära att jag inte helt sonika pressade isär hans ben och trängde in i honom. Istället körde jag omilt in två fingrar och vickade lätt på dem uppåt. Den här gången lät Daniels kvidande som en svordom, och jag tyckte mig nästan se hur det ryckte i hans kuk…
”Han är klar.” viskade jag med tjockare röst än jag hade förväntat mig. Daniel vände sig om på mage och hävde sig upp så att han stod på alla fyra. Med de nedhasade kalsongerna, den putande röven och kuken hård som ett spett skulle han ha passat som ett uppslag i en porrtidning… Anton, vars kuk hade savat så mycket då han betraktat förberedelserna att hela den var blank, verkade vara förlamad av uppenbarelsen. Det var då som Daniel vände huvudet mot honom.
”Anton, snälla… knulla mig.” kved han på ett sådant sätt att det inte fanns utrymme för någon protest. Och Anton protesterade heller inte.

Knappt hade Antons handflator landat på Daniels höfter förrän hela hans hårda kuk halkat in i hans längtande öppning. De långsamma, försiktiga dragen fick det hummande ljudet som jag kände så väl igen att tränga ut från Daniels hals, och varje muskel i Antons ansikte var förvridet i extas. Jag ställde mig på knä bakom och tog tag i hans höfter för att hålla balansen.
”Hur är det?” viskade jag mot hans nacke.
”… h-helt… mhm, underbart…” flämtade han tillbaka och hela hans överkropp darrade vid varje juck… Glidmedelstuben var fortfarande i min hand, och jag klämde på den med febriga fingrar tills jag var kladdig igen… jag hade inte planerat det här från början men jag var så fruktansvärt kåt… jag behövde knulla… Sakta lät jag min ena hand massera Antons ena fasta skinka, medan den andra handens fingrar började glida längs skåran… Jag kom på mig själv med att bita mig hårt i läppen för att förhindra flämtningarna som ville ut. När jag hittade Antons hål och prövande förde in ett finger där stönade han rakt ut, och fick i samma sekund gensvar av Daniel eftersom han omedveten kört in sin kuk till roten i Daniels röv.
”Får… jag?” mumlade jag ansträngt mot Antons skulderblad och jag visste att jag snart skulle vara oförmögen att forma ord om jag inte fick utlopp för den tunga, bultande värken… Till min förvåning kände jag plötsligt Antons ena hand runt min kuk, hur han guidade den mot sin stjärt… och det var all försäkran jag behövde. Jag särade på Antons skinkor, blottade hans trånga, kladdiga hål och krängde framåt. Jag gjorde det fort, alldeles fort egentligen men kåtheten hade nu börjat blocka mitt rationella tänkande… Åh Gud, så trång och skön han var! Jag klamrade fast mina armar runt hans bröstkorg och pumpade, pumpade som om det inte fanns något annat, jag hörde hans kvidande stön men kände också hur han putade mer mot mig och det var obeskrivligt…

Vi tre började en ganska osynkad rytm som accelererade allt mer. Jag kunde se hur Antons knogar vitnade så han trängde in i Daniel allt hårdare och snabbare.
”… mhm-jaa, knulla mig mer, mh-ahh…” stönade någon men jag visste vem, det kunde ha varit vem som helst av oss, vi red på kåthetens våg och den stegrades, förblindade oss… Anton kom först med en halvkvävd svordom, och spasmerna när hans röv kramade om min kuk som ett hett skruvstäd knuffade mig över kanten. Jag hade en vag känsla av att stå i brand, sedan knöt sig hela mitt underliv och jag sköt stråle efter stråle av het sperma upp i Antons röv… Anton föll ihop mot Daniel som skälvde medan hans hand och täcket under honom fläckades av sats. För några sekunder fanns bara våra darrande, skälvande kroppar och flämtningar. Sedan föll vi kollektivt ihop i en enda röra bland Antons trassliga sängkläder.

”Jaså, ni behagar komma nu.” ropade Anton retsamt mot dörren när resten av festsällskapet återvände tjugo minuter senare.
”Äh.” muttrade Sandra, en av handelstjejerna som kom in i rummet först, och kastade en påse Estrella Paprika på honom. Daniel och jag flinade där vi satt på golvet och spelade Dr. Mario.
”Vi var ju bara borta i drygt en timme. Vad hinner hända?”
”Åh, jag vet inte,” sade Daniel mycket oskyldigt. ”Inget särskilt antar jag.”


   
Citera
Ämnesetiketter

fan vad mycke text[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DUFATTARINGENTING:

fan vad mycke text

jepp, jag är ambitiös. Ge det en chans? [smile]


   
SvaraCitera

haha nej den va ju söt [blush]
liten bögsexnovell<3


   
SvaraCitera

belladonna87:

jepp, jag är ambitiös. Ge det en chans?[smile]

aa om ett litet tag så kanske jag orkar läsa de =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

haha nej den va ju söt

tack [smile] läs gärna mina andra också [y]


   
SvaraCitera

i feel dirty[sad]


   
SvaraCitera

belladonna87:

tack [smile] läs gärna mina andra också [y]

haha jag tänkte göra det, men jag orkar verkligen inte! xD
du skriver jättebra iaf<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

i feel dirty

why?

ohYEA_:

du skriver jättebra iaf

tack [bigsmile]


   
SvaraCitera

men nej.


   
SvaraCitera

YES! Ingen har smink på sig, fan vad skönt[party]

(Läser resten när jag kommer hem, måste käka lunch och vara i skolan några timmar till)


   
SvaraCitera

Till att börja med:

belladonna87:

kåtsimmiga

belladonna87:

Innan jag visste ordet av var mina byxor uppknäppta och jag runkade fastän jag var medveten om att jag inte skulle kunna göra det särskilt länge innan det var kört.

belladonna87:

”Ahnn-mhm, fuck…”

belladonna87:

Sedan föll vi kollektivt ihop i en enda röra bland Antons trassliga sängkläder.

I lol'd @ allt det där XD

I övrigt var det väl lika bra som alltid, gillar nykomlingen Anton skarpt![bigcheers] Ger pluspoäng för att du har med 8-bitars NES också 😀

Gör gärna en till, PM:a mig då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesyesyesyes!!!!!!^^

Lika underbart som vanligt att få läsa dina noveller[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

I lol'd @ allt det där

Is that a bad thing? [blush]


   
SvaraCitera

du är som sagt helt underbar [bigsmile] jag älskar dig och dina noveller[cute]


   
SvaraCitera