Aviseringar
Rensa alla

Dans


Ämnesstartare

Hej, jag är en 17 (snart 18) årig tjej som skulle vilja hitta någon att träna dans med, främst streetdance. Som dansgrupp eller bara öva någon gång i veckan då det är mitt största intresse. Har dansat några år men är inte direkt något proffs, men vill bli bättre. Hoppas hitta någon att kunna dela mitt intresse med. 🙂 


   
Citera

Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 😀 bara ha ett intresse! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panemetsilvestris:
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!

Panemetsilvestris:
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!

Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 🙂 bara ha ett intresse! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 🙂 bara ha ett intresse! 

Panemetsilvestris:
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!


   
SvaraCitera

Men NEJEH såg nu att du hade taggat stockholm :(, bor vid fel kust


   
SvaraCitera

Emblallindh:
Hej, jag är en 17 (snart 18) årig tjej som skulle vilja hitta någon att träna dans med, främst streetdance. Som dansgrupp eller bara öva någon gång i veckan då det är mitt största intresse. Har dansat några år men är inte direkt något proffs, men vill bli bättre. Hoppas hitta någon att kunna dela mitt intresse med. 🙂 

Jag är för gammal för sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panemetsilvestris:
Men NEJEH såg nu att du hade taggat stockholm :(, bor vid fel kust


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh synd! 🙁

Panemetsilvestris:
Men NEJEH såg nu att du hade taggat stockholm :(, bor vid fel kust


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej? Synd då.. 

Malonexd:

Jag är för gammal för sådant


   
SvaraCitera

Emblallindh:
Okej? Synd då.. 

Jag är yngre än dig men jag anser att jag vuxit ur den sportiga fasen i mitt liv


   
SvaraCitera