Aviseringar
Rensa alla

Dansa


Dansar inte.


   
SvaraCitera

dansar ensam eller när jag är full


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

när jag är full

Så fint [blush]


   
SvaraCitera

nubbie:

Så fint

tack [love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

vrf kan ni ba dansa om ni e ensamma lr fulla hallåååå
ni måste fokusera mindre på va andra tycker umisar


   
SvaraCitera

Paseo:

vrf kan ni ba dansa om ni e ensamma lr fulla hallååååni måste fokusera mindre på va andra tycker umisar

jag känner mig obekväm bland människor egentligen
har nog aldrig varit särskilt social även om jag nu kan vara det
men måste ta långa pauser efter att ha umgåtts med folk


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag känner mig obekväm bland människor egentligenhar nog aldrig varit särskilt social även om jag nu kan vara detmen måste ta långa pauser efter att ha umgåtts med folk

ah om jag ska va seriös så hade jag stora problem med detta förut pga idioter som absolut skulle mobba mig ba för att jag var översocial
mmm så jag hade 0 självkänsla 0 självförtroende 0 livslust å social fobi
men nu har jag fått tillbaka riktiga paseo igen å det är det bästa som hänt absolut utan tvekan


   
SvaraCitera

Paseo:

ah om jag ska va seriös så hade jag stora problem med detta förut pga idioter som absolut skulle mobba mig ba för att jag var översocialmmm så jag hade 0 självkänsla 0 självförtroende 0 livslust å social fobimen nu har jag fått tillbaka riktiga paseo igen å det är det bästa som hänt absolut utan tvekan

mm har blivit mobbad under hela grundskolan så mycket beror på vad andra har sagt och gjort

skönt att du känner dig som den du är


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Hjärtlös:

mm har blivit mobbad under hela grundskolan så mycket beror på vad andra har sagt och gjortskönt att du känner dig som den du är

jag önskar verkligen jag kunde hjälpa andra till å hitta tillbaka efter sån skit
men det är omöjligt, alla fungerar så olika...


   
SvaraCitera

Paseo:

jag önskar verkligen jag kunde hjälpa andra till å hitta tillbaka efter sån skitmen det är omöjligt, alla fungerar så olika...

hmm har typ börjat återuppleva gamla minnen i drömmar och så
varit väldigt ledsen på senaste men jag klarar mig. har skaffat hjälp och sådär..


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Hjärtlös:

hmm har typ börjat återuppleva gamla minnen i drömmar och såvarit väldigt ledsen på senaste men jag klarar mig. har skaffat hjälp och sådär..

den bästa hjälpen jag hade va min katt, jag bodde själv ett par timmar från mamma o pappa när jag mådde som värst, de va inge bra, tänkte ofta på att bara avsluta allt men ville inte pga hade en liten katt som älskade mig mkt mkt å inte kunde jag lämna henne.
men kunde inte heller leva å må skit å känna mig som en skit så då skaffade jag hjälp o efter ett par år är allt super


   
SvaraCitera