Aviseringar
Rensa alla

Dating för Gay killar


Ämnesstartare

Ändrade nyligen läggning från hetero till bi på mötesplatsen. Mötesplatsen verkar dock vara tomt på kul Gay folk :/. Är det någon som vet var man kan träffa likasinnade söta, livliga killar 🙂 ?

Inga sex sajter då, vill gå på intressanta och mysiga dejter.

Speed-dating nära göteborgsområdet uppskattas även det 😉

Tack på förhand, modeintreserade busiga David [love]


   
Citera
Ämnesstartare

DavidKron:

modeintreserade busiga

Ja nog är du gay alltid... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag rekommenderar Qruiser. Trots sina brister är det i stort sett den enda platsen man kan dejta via nätet om man är bög. Man lär sig att sålla bland kukbilder och ennattsståndare och till sist hittar man nån där 🙂

Mitt livs största kärlek fann jag dock på Ungdomar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Qruiser

Ahh ... qruiser ... : / Damn . Fett jobbigt med alla sex PM och liknande . Blir så jävla arg ! Har haft qruiser acc typ ett år, men har raderat och registrerat mig igen typ 3 ggr, pga sex PM ... 😀 nu har jag raderat igen, så är det 4 ggr nu . 😀

Men vem vet, kanska hittar man nån där, men jag tror inte det ... de flesta är ute efter sex bara och de läser inte ens presentationstext, som det står att de ska inte ens SKRIVA . -.-

Men LYCKA TILL där . 😀


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Nog är du busig, David.


   
SvaraCitera

Qx är schysst o att man får se lite kukar är väl bara en bonus?hehe


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

qx är nog bäst...trots alla hopplösa äckliga män som finns där som aldrig verkar ge upp...


   
SvaraCitera

Har du iPhone eller Android så kan du ladda ner Grindr, en gayapp som hittar gays nära dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wMathy:

Har du iPhone eller Android så kan du ladda ner Grindr, en gayapp som hittar gays nära dig.

Gud så hemskt. Hur spårar den dem?


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Gud så hemskt. Hur spårar den dem?

GPS?


   
SvaraCitera

Varför skulle man vilja använda en app som visar var man är för okända människor runt omkring en??


   
SvaraCitera

Anton96:

Varför skulle man vilja använda en app som visar var man är för okända människor runt omkring en??

Visar avstånd, inte dina koordinater.


   
SvaraCitera

wMathy:

Visar avstånd, inte dina koordinater.

Ok, men hur många är det egentligen som använder den appen? 1000 svenskar max?


   
SvaraCitera

Anton96:

Ok, men hur många är det egentligen som använder den appen? 1000 svenskar max?

Mja,vet inte riktigt. Jag bor t.ex. i Göteborg och där är det ganska många faktiskt.

Att testa skadar ju inte... 😛


   
SvaraCitera