Aviseringar
Rensa alla

Datorkunskapsbetyget är förstörd


Ämnesstartare

martin312:

rent konkret skulle jag gå och säga till läraren att jag vill ha mvg samt fråga vad han/hon säger att jag ska göra samt uforma ngn form av studieplan.

Det var det jag gjorde. Men jag fick kommentaren: Det kommer att bli riktigt tufft. Men jag ska verkligen satsa MVG på alla kommande moment. Sedan sa han att G+:et kommer att dra ner betyget, och då undrar jag om det går att komplettera? Har man rätt till det egentligen?


   
SvaraCitera

smöra för läraren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

smöra för läraren?

Haha, men då känns det som att jag inte förtjänar betyget. Jag får gå fram till honom och be honom om att ge mig kompletteringsuppgifter.


   
SvaraCitera

Dream:

Det var det jag gjorde. Men jag fick kommentaren: Det kommer att bli riktigt tufft. Men jag ska verkligen satsa MVG på alla kommande moment. Sedan sa han att G+:et kommer att dra ner betyget, och då undrar jag om det går att komplettera? Har man rätt till det egentligen?

är det många i din klass som ligger på mvg?

Dream:

Tyvärr, jag är en sådan.

drömtjej! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick bara VG i datorkunskap, för läraren tyckte jag och min kompis pratade för mkt, den jäveln! Slå på din lärare om du inte får MVG.


   
SvaraCitera

PlatonicLove:

Jag fick bara VG i datorkunskap, för läraren tyckte jag och min kompis pratade för mkt, den jäveln! Slå på din lärare om du inte får MVG.

äh, du förtjänar det säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

är det många i din klass som ligger på mvg?

Det tror jag inte. Jag vet inte riktigt hur många det är, men det är inte många.

martin312:

drömtjej!

[blush]


   
SvaraCitera

Vad får du göra på dina datorkunskapslektioner då?


   
SvaraCitera

Dream:

Det tror jag inte. Jag vet inte riktigt hur många det är, men det är inte många.

kan väl höra lite med dom andra i klassen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vad får du göra på dina datorkunskapslektioner då?

Förut jobbade vi med ordbehandlingen och gjorde ett prov på det, och fick G+.[sad] Jag kunde inte träna till provet då man inte fick låna läroboken.

Just nu så jobbar vi med Excel och jag MÅSTE få MVG på det provet. Det blir prov på det området också. Jag tänkte jobba med det under jullovet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

martin312:

kan väl höra lite med dom andra i klassen?

Vad ska jag säga då? Har du MVG eller? Jag tror inte att det hjälper riktigtt, men om jag får MVG på de andra redogörelserna + kompletteringsuppgifterna får jag väl MVG i slutbetyg? Jag har 2 stora uppgifter kvar och sedan kanske kompletteringsuppgifterna om jag får.


   
SvaraCitera

Dream:

Förut jobbade vi med ordbehandlingen och gjorde ett prov på det, och fick G+. Jag kunde inte träna till provet då man inte fick låna läroboken.

Just nu så jobbar vi med Excel och jag MÅSTE få MVG på det provet. Det blir prov på det området också. Jag tänkte jobba med det under jullovet.

Aha, vad drygt. Men Microsoft word for windows är ju ett ganska lätt program att arbeta i?

Jag har avslutat kursen i datorkunskap eftersom den bara bestod av bildhantering och illustration.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

äh, du förtjänar det säkert

Baaah, jag förtjänade MVG, lätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Aha, vad drygt. Men Microsoft word for windows är ju ett ganska lätt program att arbeta i?

Ja, egentligen. Men det var en massa andra saker man var tvungen att kunna också.

Sagitta:

Jag har avslutat kursen i datorkunskap eftersom den bara bestod av bildhantering och illustration.

Du har tur.[sad]


   
SvaraCitera

Dream:

Vad ska jag säga då? Har du MVG eller? Jag tror inte att det hjälper riktigtt, men om jag får MVG på de andra redogörelserna får jag väl MVG i slutbetyg? Jag har 2 stora uppgifter kvar och sedan kanske kompletteringsuppgifterna om jag får.

hahaha, jag brukar lätt höra med andra i min klass hur dom ligger betygsmässigt, men jag är pluggis och många i klassen är det så det underlättar väl.

om du kan höjja dig vet jag inte, men i min skola skulle det iaf gå, but then again, i min skola så fick alla minst VG i den där kursen [rolleyes]


   
SvaraCitera

Dream:

Ja, egentligen. Men det var en massa andra saker man var tvungen att kunna också.

Som?

Dream:

Du har tur.

Nej, det är väldigt svårt att rita i datorprogram speciellt på mac os x.


   
SvaraCitera