Aviseringar
Rensa alla

Datorn Piper !!!


Öppna chassit och försök lyssna dig till vilken pryl det är som låter. Då kan vi kanske hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaa , asså jag har kollat in i datan när den är på ... svårt att förklara vart det låter men kan försöka

Den delen som är grön har ja hört ljudet som starkast... iaf från den lilla fläkten...

montering-grafikkort.png


   
SvaraCitera

kollat in i datorn. är inte skräp i fläkten till grafikkortet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joo , men man kommer knappt åt.. ska försöka , tack för tipset 😀[y]


   
SvaraCitera

PROTIP:

Image


   
SvaraCitera

Min pep ett svagt tinnitusljud när nätaggregatet höll på att ge upp.. har jag för mig iaf xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har problem med mitt internet , att det lägger av ibland ... kan det vara det då ? ! :O 😀


   
SvaraCitera

Arrtan:

kan det vara det då ? ! :O 😀

har du telia så förklarar det saken , annars har du väl dålig router eller nåt, det har vi, kvittar om man kör med sladdar mellan datorerna eller att en kör trådlöst, går sönder lika mycket endå. men äh, får leva med och dra ut sladden en gång i kvarten ibland i 2 min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har Glocalnet -.-'


   
SvaraCitera

lemuu:

har du telia så förklarar det saken , annars har du väl dålig router eller nåt,

Hade Telia i 7 år innan jag flyttade hemifrån. Hade ALDRIG något problem med det. Testa byta om det nu är så dåligt? ^^


   
SvaraCitera

Chryseus:

Hade Telia i 7 år innan jag flyttade hemifrån. Hade ALDRIG något problem med det. Testa byta om det nu är så dåligt? ^^

tycker alla verkar klaga på det nu för tiden..


   
SvaraCitera

lemuu:

tycker alla verkar klaga på det nu för tiden..

Telia är bland det stabilaste man kan ha. Dock är de dyrare än trettio trumslagare och femton raketpropellrar.


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Telia är bland det stabilaste man kan ha.

Det märkte jag inte igår, internet och tvn la av hela tiden och sen kom igen, höll på så i flera timmar, dyra är de också ja, och så höll det på för många andra också här i närheten..


   
SvaraCitera

lemuu:

Det märkte jag inte igår, internet och tvn la av hela tiden och sen kom igen, höll på så i flera timmar, dyra är de också ja, och så höll det på för många andra också här i närheten..

Nice. Mina föräldrar har haft telia sedan de skaffade TV via kabel och de har inte haft något problem alls. Ifall du vill motbevisa telias kvalitet får du se till att dra upp lite statistik eller fakta.


   
SvaraCitera

Gentlemen:

Nice. Mina föräldrar har haft telia sedan de skaffade TV via kabel och de har inte haft något problem alls. Ifall du vill motbevisa telias kvalitet får du se till att dra upp lite statistik eller fakta.

haha. alla som tycker det suger då? allt som händer?


   
SvaraCitera