Aviseringar
Rensa alla

Datum för träff i Göteborg!


jaaa Juni är ju så fasligt långt bort :/


   
SvaraCitera

shatter:
juni vore helt okej annars 🙂 faktiskt bättre...

De är ju långt dit!


   
SvaraCitera

Släng upp 14 februari 2015 med!


   
SvaraCitera

röstade 16/17 maj, men kan alla utom 6-7 juni 

kan tänka mig att skänka en tia lr nåt sånt till fingerprints resa. Rodnar


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Släng upp 14 februari 2015 med!

då kmr jag inte! är i skottland då förhoppningsvis xD


   
SvaraCitera

Fkpaw:
jaaa Juni är ju så fasligt långt bort :/

men va alla är neggo 🙁


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

De är ju långt dit!

Ord. Snabba puckar är bra puckar. 


   
SvaraCitera

Fingerprints:
Och har inte råd att åka till götet igen under den här perioden men åh Frida jag vill ses!

Vart bor du ens? Sovplats går ju lätt o läsa hos någon, skulle lätt kunna lägga slantar för att få ner folk såvida det inte gäller 10 000+ liksom 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Vart bor du ens? Sovplats går ju lätt o läsa hos någon, skulle lätt kunna lägga slantar för att få ner folk såvida det inte gäller 10 000+ liksom 

Sovplats är mitt minsta problem, har flera vänner i götet. Det är tågbiljetter som inte riktigt är läge att köpa i maj, ska flytta och ha mig + man får mindre från CSN + ingen csn i juni så måste sparaaaaablö. + Sparar till en resa. blublublu hatar pengar.

Bor i huvudstaden!


   
SvaraCitera

shatter:

men va alla är neggo 🙁

Jag är ju positiv, vill ju se er snabbare!! 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Sovplats är mitt minsta problem, har flera vänner i götet. Det är tågbiljetter som inte riktigt är läge att köpa i maj, ska flytta och ha mig + man får mindre från CSN + ingen csn i juni så måste sparaaaaablö. + Sparar till en resa. blublublu hatar pengar.

Bor i huvudstaden!

Spanade lite snabbt ba i SJ appen o biljett verkar ligga på runt 350! Så totalt runt 700, en överkomlig summa för välgörenhet! Kan kolla mer seriöst på det när lönespec dyker upp 


   
SvaraCitera

Ni borde gå och se en Shatter föreställning. Då kan hon se er från scenen. Så kan ni göra ngt efteråt.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Jag är ju positiv, vill ju se er snabbare!! 

haha okej, det släta över. myyyysss 🙂 <333


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Spanade lite snabbt ba i SJ appen o biljett verkar ligga på runt 350! Så totalt runt 700, en överkomlig summa för välgörenhet! Kan kolla mer seriöst på det när lönespec dyker upp 

Vänta lite, nu hänger jag inte med??


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Vänta lite, nu hänger jag inte med??

Jag skriver nog mer om detta imån när jag är pigg istället.. Skriver som en kråka! 


   
SvaraCitera