Aviseringar
Rensa alla

David Batra på Sverigeturné


mitt mantra: "hata batra"


   
SvaraCitera

qazedctgb:

har tappat all respekt för honom när jag upptäckte att han är gift med moderaternas partisekreterare...

[zzz]

ont såg batra när han var på kth och hade genrep för "det här var ju tråkigt", han var bra[party]


   
SvaraCitera

Det verkar ha gått bra för David Batra. Han ska ju fortsätta turnera under hösten. Kom o tänka på en sak, hur vanligt är det att komiker skriver nytt material som de lägger in i showen, eller kör de oftast på samma material som tidigare?


   
SvaraCitera

Jag såg honom live när han var i Örebro [bigcheers]
Han var väldigt rolig och sjukt bra underhållning. Det mesta som han körde i sin standup var material som jag inte hört tidigare förutom vissa delar som man sett från RAW Comedy Club.
Tycker du att David Batra är kul så bör du definitivt ta chansen att se honom live. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tackar för svar. Kan också tänka mig att såna här shower blir mycket roligare om man får med sig några vänner, så jag ska se ifall jag kan få det [cheers]


   
SvaraCitera
noja
 noja

ClintEastwood:

Tackar för svar. Kan också tänka mig att såna här shower blir mycket roligare om man får med sig några vänner, så jag ska se ifall jag kan få det

Instämmer. Det blir mycket roligare om man går med några vänner. Alltid när en polare till mig börjar skratta så börjar jag typ också skratta 😛


   
SvaraCitera

Tycker alltid han är rolig. Gillar hans ironiska skämt [bigcheers]


   
SvaraCitera

Visserligen ett rätt gammalt, men ändå bra klipp med David Batra 🙂 Big Comedy David Batra


   
SvaraCitera

dazed:

har blivit ytterst skeptisk mot honom efter att jag förstått vad hans kärring är för nåt...

jude..? [sad]


   
SvaraCitera


src="/img/smilies/love.gif" alt="[love]">


   
SvaraCitera

passaro:

[love]

hans fru är jude.


   
SvaraCitera

här är han bra f.ö [blush]


   
SvaraCitera

kakalaka:

hans fru är jude.

[wink]


   
SvaraCitera

passaro:

[wink]

din lilla smygare.


   
SvaraCitera

kakalaka:

din lilla smygare.

like it in the bushes


   
SvaraCitera