Aviseringar
Rensa alla

Davve & jag har kommit fram till...


Gilla vad du vill, i don't judge. 

fast ärligt, folk som helst bara dricker earl gray känns ju lite tråkiga eller hur?!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Bell:
Haha, ni Hjärta
Jag älskar faktiskt chai-te och drack det senast härom dagen! Har även chai-essens hemma så jag kan göra chailatte Party

LJÖG DAVVE MIG RAKT UPP I ANSIKTET?!?! Ska vaska allt te han har hemma-- han går inte ostraffad Arg

Bell: vad har detta med Blondinbella att göra?

Blondinbella.. råkade skriva bella först istället för bell o blev blondinbella med taggen, så behöll taggen för att provocera Rodnar verkade ju lyckas iaf..


   
SvaraCitera

Minns nårra i Japan som brukade göra te på precis allting Mycket glad Fast vet inte om man kan kalla det te då det inte alltid var teblad? Men ni förstår.


   
SvaraCitera

PMR: LJÖG DAVVE MIG RAKT UPP I ANSIKTET?!?! Ska vaska allt te han har hemma-- han går inte ostraffad Arg

Nej, med bara grönt glömde jag bort chai-grönt. Tänkte ju på röda teer och såna sorter. 🙁


   
SvaraCitera

Vaska inte inte mitt te Rodnar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

davvelito:
Vaska inte inte mitt te Rodnar

.....
.....................

..

.... din mamma? 


   
SvaraCitera

MAN HAR FÖR I HELVETE INTE SOCKER I TEE, MAN HAR HONUNG! Arg

Såg en kommentar om socker och det svartnade för ögonen på mig. 


   
SvaraCitera

Tycker ni är lite för hårda mot de med annorlunda smak än er, varför inte bara strö blommor runt varandra och skratta och vara glada? Rodnar Tänk vad tråkigt om alla gillade samma sorters te med exakt samma tillbehör. Nää, vet ni vad.


   
SvaraCitera

Har aldrig socker i te, ba en liten skvätt sojamjölk.


   
SvaraCitera

jag hatar te, ge mig era fördomar plz


   
SvaraCitera

iste e najz också 


   
SvaraCitera

PMR: .... din mamma?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

OBS! Dricker alla slags teer när det är kris mvh beroende


   
SvaraCitera

Försökte hitta te-tråden men är antingen blind eller så är den borta... iallafall så har jag aldrig varit förtjust i is-te men såg dessa idag och fick direkt ett ha-begär
207679_V1b.jpg
Någon som smakat?!


   
SvaraCitera

tror chailatten drar fram mest fördomar, det är fjortisar som dricker sådana för att de inte kan dricka riktigt kaffe men försöker vara vuxna ändå. mvh


   
SvaraCitera