Aviseringar
Rensa alla

Dberorpå ska gissa mitt stjärntecken i denna tråd.


Ämnesstartare

debepe:

Ställ här frågor om min personlighet, när du kommer fram till ett alternativ kommer du skriva : Gissning nummer 1: blablabla. osv


   
Citera
Ämnesstartare

Stenbock höhö jag vinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon lyckades faktiskt gissa mitt jävligt snabbt den slinkan. Man blir sur och misstänker såklart oegentligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så sött <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hon lyckades faktiskt gissa mitt jävligt snabbt den slinkan. Man blir sur och misstänker såklart oegentligheter.

Ja nu får vi se om hon kan lyckas igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja nu får vi se om hon kan lyckas igen!

Möjligt att hon hackar um för att kolla födelsedatum och sedan kunna bygga upp en buzz om sig själv som astrolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon har gissat mitt rätt meee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Möjligt att hon hackar um för att kolla födelsedatum och sedan kunna bygga upp en buzz om sig själv som astrolog.

Eller att hon stalkar oss på fb!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon gissade fel på mitt en massa ggr för längesedan, men sen tog hon det tror jag. Vill bli spådd av henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar hur folk tror på detta och att vissa tycker att det är creepy, när det finns flertalet dokumentärer om hur skolade beteendevetare kan framstå som telepatiska för dom flesta. Det finns säkert enkla metoder för att creepa dom flesta människor genom att lyckas gissa rätt på dom flestas stjärntecken[zzz]

isola:

Hon gissade fel på mitt en massa ggr

[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Gillar hur folk tror på detta

Gör ej det, skulle bara vara skoj och se hur lång tid det tar för henne på detta sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart tog hon vägen? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gör ej det, skulle bara vara skoj och se hur lång tid det tar för henne på detta sättet.

Inte? Så du har aldrig varit sugen på att ringa en såndäringa tarotlinje som tar betalt typ 100kr/minut eller vad det är?[bigsmile][ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Inte? Så du har aldrig varit sugen på att ringa en såndäringa tarotlinje som tar betalt typ 100kr/minut eller vad det är?

Faktiskt inte, om man läser den skiten i tidningen så är ju beskrivningarna så luddiga att alla ska känna igen sig etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

om man läser den skiten i tidningen så är ju beskrivningarna så luddiga att alla ska känna igen sig etc

Min uppfattning har varit att man ger förslag till det undermedvetna. Tror dom flesta underskattar det undermedvetna. Men så läste man sitt horoskop, eller har fått sig spådd, då gör det undermedvetna små subtila saker så det blir som det "förutspåtts" o då tänker man bara "OH SHIT! SPÅTANTEN/GUBBEN HADE RÄTT OMG COOLT"

[love]


   
SvaraCitera