Aviseringar
Rensa alla

Dc när jag spelar sims 3


Ämnesstartare

hej hej, installerade sims 3 för nån vecka sen, kör inte med det på internet och kör dessutom trådlöst (får aldrig dc annars sådär, bara när jag spelar sims) och internetet bryts, sen kopplar det upp igen efter några sekunder. tabbar jag ner sims så funkar internetet normalt igen, vad i..?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Trådlöst suger [tired]
Strular fan alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dc = disconnected btw för er noobs som inte vet det.. och tabba ner är minimera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Trådlöst suger [tired]
Strular fan alltid

Jo men BARA med sims när jag inte ens använder internetet där? de stämmer inte , annars funkar det perfekt ju , händer aldrig så annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Jo men BARA med sims när jag inte ens använder internetet där? de stämmer inte , annars funkar det perfekt ju , händer aldrig så annars

Meh, kan kanske vara att det är det första krävande du kört på datorn? Inte vet jag men som sagt, trådlöst suger, det buggar typ hela tiden. Om du vill slippa detta; dissa trådlöst och kör sladd! Mycket bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Meh, kan kanske vara att det är det första krävande du kört på datorn?

isf är de mer krävande än WoW :p ,

Rejmond D Röjter:

Om du vill slippa detta; dissa trådlöst och kör sladd! Mycket bättre.

säg de till pappa [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

isf är de mer krävande än WoW

Vet inte, det kanske det är? Beror väll på vad för grafik man kör på WoW.. Aja orka.

lemuu:

säg de till pappa

Lätt fixat. Gör som jag; tvinga igenom din vilja!
Jag hade trådlöst förut, men det var lätt avhjälpt. Skaffa en egen sladd, plugga in den i routern och typ tejpa upp den i taket om du blir störd på att den är i vägen på golvet eller nått [crazy]
Tror dessutom din farsa kan tänka sig att skaffa en sladd, eller i alla fall låta dig göra det, om du beskriver hur mycket trådlöst verkligen strular.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Tror dessutom din farsa kan tänka sig att skaffa en sladd, eller i alla fall låta dig göra det, om du beskriver hur mycket trådlöst verkligen strular.

han lyssnar inte [crazy][cry]

Vincenco:

du var snyggare då.

bryr mig inte ett piss om va du säger, för jag passade inte i det, och det säger alla i princip som sett mig irl. du har bara sett mig på 1 kort :p , men okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

han lyssnar inte

...Då är det dags att saken i egna händer! [bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

...Då är det dags att saken i egna händer! [bigsmile][badgrin]

HAHA jo tack, när jag installerade xp på min dator ist för vista som jag fick med, han blev lite sur, men han kunde inte göra nåt åt det [cute] , ska fan köpa en sladd, borra hål genom väggarna.. eller.. nej.. ska sätta upp den i taket, som du sa, på väggarna, HEHE [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

borra hål genom väggarna.. eller.. nej.. ska sätta upp den i taket, som du sa, på väggarna

Varför inte båda? Det har jag [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Varför inte båda? Det har jag [cool]

[badgrin]


   
SvaraCitera
Tyrael

lemuu:

Dc = disconnected btw för er noobs som inte vet det.. och tabba ner är minimera.

DC YO.

Ni små sötnosar kanske redan fått fram det till att det är det trådlösa, eller inte?

Men; Är det en piratkopia?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får man fråga vad det spelar för roll om internetet fungerar eller inte när du spelar ? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

får man fråga vad det spelar för roll om internetet fungerar eller inte när du spelar ? :S

multitasking raring, multitasking


   
SvaraCitera