Vem vinner?![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Vem vinner?![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Lounge fact:
najs, känner du mawns?
Nja, inte känner. Har träffat honom 2-3 gånger kanske. Inget intryck av honom förutom att han trollar massa på UM och egentligen är värsta rödingen.
Cobrastyle:
bor fan i korvböle!1111
aaa men jag har asso
korvböle??? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Rödingajävel:
Nja, inte känner. Har träffat honom 2-3 gånger kanske. Inget intryck av honom förutom att han trollar massa på UM och egentligen är värsta rödingen.
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
trollar hur?
Lounge fact:
trollar hur?
Han brukar ju högertrolla en massa i forumet, trodde han var nån högeridiot innan jag träffa honom.
Rödingajävel:
Han brukar ju högertrolla en massa i forumet, trodde han var nån högeridiot innan jag träffa honom.
muppmawns
Lounge fact:
muppmawns
True dat. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Nåt fett som händer denna tisdagskväll?
Rödingajävel:
Nåt fett som händer denna tisdagskväll?
nej gud nej
själv då?
Lounge fact:
aaa men jag har asso
korvböle???
okej, det var en lögn. men jag bor i riktiga norrland iaf (1 vecka i Östersund räknas EJ)
Lounge fact:
nej gud nej
själv då?
Nja, inte just nu. Varit ute och adbustat valpropaganda i några timmar. Staden är så mycket vackrare nu. 🙂
Cobrastyle:
1 vecka i Östersund räknas EJ
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Rödingajävel:
Nja, inte just nu. Varit ute och adbustat valpropaganda i några timmar. Staden är så mycket vackrare nu. 🙂
Vad för valpropaganda?
Lounge fact:
Vad för valpropaganda?
Höger. Har satts på clownnäsor, satts upp pratbubblor och annat skoj. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Rödingajävel:
Höger. Har satts på clownnäsor, satts upp pratbubblor och annat skoj.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Lounge fact:
Bl.a. Centerpartiets "Jaga utsläppen, inte bilister" som gjordes om till "Jaga nazister, inte bilister". ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Rödingajävel:
Bl.a. Centerpartiets "Jaga utsläppen, inte bilister" som gjordes om till "Jaga nazister, inte bilister".
haha najs, lund verkar kul, skulle aldrig se någon valpropaganda här.