Aviseringar
Rensa alla

De gånger man tvivlar på ifall man är ett geni.


Ämnesstartare

Man lever livet utifrån sin egen världsbild. Och man förstår att världen är komplex och det finns mycket man inte förstår. Men man är väl ändå centrum i sin världsbild. Ett Geni. Som har koll.

 

(Måste öva mig på att slänga ur mig ogenomtänkta resonemang)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Man lever livet utifrån sin egen världsbild. Och man förstår att världen är komplex och det finns mycket man inte förstår. Men man är väl ändå centrum i sin världsbild. Ett Geni. Som har koll.

haha skitdåligt


   
SvaraCitera

Man föds till ett geni inget man bara blir 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inser att jag skulle bytt ut ordet geni mot: "Sann mot sig själv".

Fantastiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Man föds till ett geni inget man bara blir 😛 

Du måste bli djupare. Vill du inte utmana ditt intellekt eller? Känns som du har nöjt dig med vad du har. Upp på hästen och rid mot savannen med dig. 


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Du måste bli djupare. Vill du inte utmana ditt intellekt eller? Känns som du har nöjt dig med vad du har. Upp på hästen och rid mot savannen med dig. 

För det mesta så tänker jag  djupare och har mer förståelse än dom flesta människor , men folk runt omkring är jobbiga de vill inte lyssna eller förstå . Så jag skiter fullständig i nu mera  och diskutera eller kommunicera med folk ,lägger inte tid eller energi på sånt som inte ger en ngt positivt eller bra  feedback.

Power of the mind <3 


   
SvaraCitera

mpt:hv: nej.

no offence mot din fina komplimang, men jag ställer faktiskt högre krav på omgivningen än att den ska tycka att jag är generellt bra jämt. den måste leva upp till samma anspråk på kvalitet som jag själv gör om bra ska vara värt något. annars blir det bara så avlägset.

men okej, jag köper att jag kan vara bra och att du har gjort en grundlig och sträng bedömning när du säger att jag är bra. så puss. 

den sekundära pycnoharkessiska teorin: är inget geni, tänker bara på ett sätt som anses stötande

Hjärta tala sannare så äter jag dig.


   
SvaraCitera

tvivlade klart 2007


   
SvaraCitera