Aviseringar
Rensa alla

de har ju förstört spotify helt


Ämnesstartare

gratistjänsten varjefall? hur fan tror dem att det är ett vinnande koncept


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har tidigare köpt premium men tar emot att köpa nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahh å tide går alldels too fast liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh de är dumsnåla och försöker få folk att betala=< men jag laddar ändå ner all musik jag vill lyssna på så gör inget :' >


   
SvaraCitera

Det är högst troligen en bra deal. Då de gör det för att lanseras i USA [rolleyes]

Tycker folk ska sluta gnälla, är väl bara å börja ladda ner musiken som man gjorde tidigare.


   
SvaraCitera

Om man är för snål för att betala 49 kr i månaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ahh å tide går alldels too fast liksom

ja, lyssnat typ två korta dagar slut snart

farbror gugge:

men jag laddar ändå ner all musik jag vill lyssna på så gör inget :' >

ska nog börja göra

Slumpartad:

Tycker folk ska sluta gnälla, är väl bara å börja ladda ner musiken som man gjorde tidigare.

grejen är den att det är fult att erbjuda folk en tjänst och sedan totalförändra den, spotify stod för laglig GRATIS musik

Slumpartad:

Om man är för snål för att betala 49 kr i månaden

principsak, är inte ett dugg för snål för det.


   
SvaraCitera

HATAR de..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja, lyssnat typ två korta dagar slut snart

mmm ja har lyssnat på typ 10 låtar å har redan gått 1,5 hours [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är värt 49 kr i månaden. Tack vare spotify har jag börjat lyssna på så mycket musik som jag aldrig annars upptäckt. Smidigt till fest då man kanske har en grym spellista som den andra kan få. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm idiotin sprider sig snabbare och snabbare för var dag som går


   
SvaraCitera

Lounge fact:

grejen är den att det är fult att erbjuda folk en tjänst och sedan totalförändra den, spotify stod för laglig GRATIS musik

Neh. Det är det väl inte. Deras produkt. De har all rätt till det.

De erbjuder dessutom gratis musik, men inte oändlig lyssningstid och så.

Som sagt, är det inte värt 49 kr för att lyssna på musik, hur mycket man vill, i en månad så kan man ta tummen ur röven å ladda ner musiken istället.

Även om det är en principsak.

Bara för att de gett dig något gratis betyder det inte att de måste FORTSÄTTA göra det. Är ju en väldigt bra promo för dem själva, att visa hur bra tjänsten är och sedan begränsa den.

Se det som att det var ett betatest och nu går de in på fullt allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm har redan lyssnat på flera låtar 5 ggr [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

principsak, är inte ett dugg för snål för det.

Använd wimp istället då [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Neh. Det är det väl inte. Deras produkt. De har all rätt till det.

ja, hävdade inte att de inte har rätt till det, hävdar att det är fult att helt ändra konceptet när man marknadsfört något helt annat

Slumpartad:

De erbjuder dessutom gratis musik, men inte oändlig lyssningstid och så.

oändlig? den är OTILLRÄCKLIG så man blir förvånad

Slumpartad:

Som sagt, är det inte värt 49 kr för att lyssna på musik, hur mycket man vill, i en månad så kan man ta tummen ur röven å ladda ner musiken istället.

jag tycker det skulle vara värt om de inte körde sådant fulspel på sina kunder, alla som betalar tjänsten stödjer det beteendet

alla borde banga och få skiten att gå i konkurs

Slumpartad:

Bara för att de gett dig något gratis betyder det inte att de måste FORTSÄTTA göra det. Är ju en väldigt bra promo för dem själva, att visa hur bra tjänsten är och sedan begränsa den.

nej, men de borde inte då förvänta sig att jag kommer köpa. hoppas att många tänker som jag. de har gått ut med "det här är spotify" och haft föregående gratisfunktioner i tja.. 2 år? sedan boom bang något helt annat


   
SvaraCitera