Aviseringar
Rensa alla

de har ju förstört spotify helt


Ämnesstartare

ChickiBull:

Använd wimp istället då [no-no]

vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, var rätt väntat egentligen. Företag som företag.


   
SvaraCitera

för att de hade en massa miljoner användare redan, som är så vana vid att använda spottan att de inte pallar sluta. lika bra att betala lite och fortsätta i frid och fröjd, kanschee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad är det?

Typ som spotify
http://www.wimpmusic.se/site/web3/view.ftl?page=index


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etwas:

för att de hade en massa miljoner användare redan, som är så vana vid att använda spottan att de inte pallar sluta. lika bra att betala lite och fortsätta i frid och fröjd, kanschee

snacka om att bitchslapa varenda en i fejjan asso

eller inte stödja deras misstag

ChickiBull:

Typ som spotify

ska kolla in!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älska piratkopieringen! [love]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

oändlig? den är OTILLRÄCKLIG så man blir förvånad

De som kostar är väl oändlig tid?

Begränsar de Premium lämnar jag också Spotify, så mycket säger jag bara.

Lounge fact:

jag tycker det skulle vara värt om de inte körde sådant fulspel på sina kunder, alla som betalar tjänsten stödjer det beteendet

alla borde banga och få skiten att gå i konkurs

Lounge fact:

haft föregående gratisfunktioner i tja.. 2 år? sedan boom bang något helt annat

Vilket barnsligt beteende. Jag må vara rätt bortskämd. Men bara för att jag fått något gratis, och sedan blir tvungen å betala för det, så blir jag inte helt aggro å bitter.

Tycker du inte tjänsten är värd 49 kr så börja ladda ner musiken istället.

Betalar med glädje för mitt premium. Har nästan musik rullandes hela dagen, om inte på datorn så i telefonen. Och det är lätt värt den lilla summan jag betalar för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upptäckte idag att jag betalar premium åt en kille sedan 3 mån tillbaka... o han visste om det men sa inget! den jäveln! 😛

OnT: sluta lipa o betala om du vill ha ngt ;D
hellre spendera 49/99kr/mån o lyssna på massvis med låtar än att ladda ner olagligt eller spendera massa pengar på skivor osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

De som kostar är väl oändlig tid?

ja, de som kostar ja

Slumpartad:

så blir jag inte helt aggro å bitter

inte jag heller, däremot dissar jag det de helt förstört konceptet

Slumpartad:

Tycker du inte tjänsten är värd 49 kr så börja ladda ner musiken istället.

du misstolkar mig fortfarande, har betalt premium i flera månader innan detta

då spotify fortfarande var spotify


   
SvaraCitera

Lounge fact:

då spotify fortfarande var spotify

Spotify är precis samma sak.

Enda skillnaden är att de som inte finner musiken värd 49/99(?) kr i månaden får det lite sämre.

Och det rör mig inte ryggen av vad de tycker. Duger det inte så är det ju deras sak att avgöra, ha så kul att sitta å plocka ihop playlist med mp3or istället om det är så kul [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Enda skillnaden är att de som inte finner musiken värd 49/99(?) kr i månaden får det lite sämre.

btw om vi ska ta denna diskussionen vidare så nä, handlar inte "bara" om det bara för att du och jag kan betala.

Slumpartad:

Och det rör mig inte ryggen av vad de tycker. Duger det inte så är det ju deras sak att avgöra, ha så kul att sitta å plocka ihop playlist med mp3or istället om det är så kul [y]

tycker det är kul framför att slicka dem i arslet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Typ som spotify

verkar ju enbart finnas i betaltjänst, inget gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nej, men de borde inte då förvänta sig att jag kommer köpa. hoppas att många tänker som jag. de har gått ut med "det här är spotify" och haft föregående gratisfunktioner i tja.. 2 år? sedan boom bang något helt annat

har för mig att dom ända från början sagt att dom i sinom tid skulle ta bort gratistjänsten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

har för mig att dom ända från början sagt att dom i sinom tid skulle ta bort gratistjänsten?

källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

källa

har ingen källa, hade för mig

tror det var någon intervju, kan försöka hitta (om det nu är så att jag kommer ihåg rätt)


   
SvaraCitera