Aviseringar
Rensa alla

De kommer ju inte!


velenie:

Vill ändå att det ska hålla

velenie:

Jag var otrogen

Finn ett fel?


   
SvaraCitera

velenie:

Jag var otrogen med hans kompis

[mad][mad][mad][mad][mad]
Du suger kvinna! Din plats är i köket!


   
SvaraCitera

Du verkar helt körd i huvudet. GGPCW


   
SvaraCitera

velenie:

Borde jag berätta för min pojkvän att jag var otrogen eller är det bättre att ljuga?

vid dehär stadiet ska du ligga å gråta på golve över va du gjort å hoppas på att han hittar nån bättre än dej... [y]


   
SvaraCitera

Haha. Sorry men vilken värdelös individ du är.


   
SvaraCitera

velenie:

En kille måste ha stånd för att kunna knulla, väl?

Nja vissa killar kan knulla utan att ha full erektion.
Intressant tråd btw.


   
SvaraCitera

Hans kuk misslyckad och hela du misslyckad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du avtänder honom


   
SvaraCitera

velenie:

Och igår gjorde jag något dumt.. Jag var otrogen med hans kompis. Det var samma där.

Fan va fail att du dängar hans fucking KOMPIS ><!

Om du ville bli knullad ordentligt kan jag förstå det, illa o dänga honom ändå, du förtjänar nästan att avtända alla du träffar XD

Btw, är du tjock? Kan va därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velenie:

Jag var otrogen med hans kompis. Det var samma där. Han var kåt typ en timme när vi bara snackade, sen när vi väl satte igång så slaknade han! Man känner sig ju kass!

Du är kass. Genomfeg som är otrogen med killen kompis men inte vågar säga ett piss. Usch på såna som dig.

Greger_EFG:

Btw, är du tjock? Kan va därför.

Man måste inte vara pinnsmal för att få någon att tända till... [rolleyes]
Det är snarare hon som är jävligt kass! xD


   
SvaraCitera

men åh, du är för trång


   
SvaraCitera

Froggi:

Du är kass. Genomfeg som är otrogen med killen kompis men inte vågar säga ett piss. Usch på såna som dig.

Hon tänker rätt logiskt, kommer hon undan med det så är ingen skada skedd, får han däremot redan på det vet han hur jävla slampig hon är xD

MEN

Visst förstår jag dig, d suger ju för han att vara trogen om hon ska knulla runt!

Froggi:

Man måste inte vara pinnsmal för att få någon att tända till... [rolleyes]

Youd know eller ;D

Håller iof med dig, tycker en balanserad kropp e viktigt, för smala brudar e lika illa som för tjocka.

Froggi:

Det är snarare hon som är jävligt kass! xD


   
SvaraCitera

velenie:

jag är för slapp

There you go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hon tänker rätt logiskt, kommer hon undan med det så är ingen skada skedd, får han däremot redan på det vet han hur jävla slampig hon är xD

MEN

Visst förstår jag dig, d suger ju för han att vara trogen om hon ska knulla runt!

Logiskt my ass! [crazy] Om man nu ska vara i ett förhållande ska man hålla sig till den om man inte kommit överrens om annat. Varför ska man annars välja att vara tillsammans med en viss person, bara för att fortfarande knulla runt? Fegt enligt mig ^^

Greger_EFG:

Youd know eller ;D

Håller iof med dig, tycker en balanserad kropp e viktigt, för smala brudar e lika illa som för tjocka.

Hell yeah I do!
Jag råkar faktiskt tillhöra den lilla del av världens befolkning som skiter fullständigt i vad andra anser om min kropp eftersom jag själv älskar den trots de kurvor vissa (dvs typ alla i dagens samhälle eftersom man inte "får" se ut på vissa sätt) avskyr. Mkt sällsynt törs jag påstå [no-no].

Yupp. Fast alla har oxå olika syn på vad som är för smalt respektive för tjockt. Vissa mer realistiska än andra.


   
SvaraCitera

DON'T FEED THE TROLLS!


   
SvaraCitera