Aviseringar
Rensa alla

de människorna


Ämnesstartare

kakalaka:

men du trollar =( fa trokit

Näe trollar int,skulle intebo där om det va krig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte så det funkar.

förklara[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

förklara[smile]

Anledningen till att elfte september frå så mycket uppmärksmhet är inte för att vi "fjäskar för USA" utan för att USA tillhör västvärlden, har en likartad kultur och sålunda är lättare att identifiera sig med. Det är samma anledning som människor inte vurmar alls lika mycket över vad som händer i Afrika, eller Asien, förutom när det blir rejäla katastrofer och då "sörjer" man ett par veckor, som sig bör. Usa är, tyvärr, närmare mentalt och allestädes närvarande i folks sinnen, mycket för att de, som du säger, är eller har varit något av en stormakt, men det är inte ett val, utan så människor fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såna där "dagar" eller speciella datum för någonting är ju helt meningslösa. Tänker bla på hur Hitler gjorde första maj till en helgdag för arbetarna samtidigt som han förbjöd facken, dagar är gulliga små "symbols for the symbolminded" för att citera George Carlin. Detta borde finnas på folks hjärnhinnor varje dag istället.


   
SvaraCitera
Tumult

Skit jobbigt om vi ska sätta datum till varje gång en folkmängd eller ett folkslag blir maskerade, dock så bör det noteras och sparas så det aldrig glöms.


   
SvaraCitera

Nachac:

för att de inte är vita

Mer eller mindre.


   
SvaraCitera

Gillar inte vad USA gjorde. Som en nationalist blir jag jävligt arg när de tågar in i andra länder på falska grunder och sen 'hjälper' folket.

De ska ge fan i andra, då ge de fan i dem och vice verse. kan inte bry mig mindre om 9/11 om jag ska var ahelt ärlig. De 3k som dog förtjänar inte mer uppmärksamhet än 3k karoliner som ett exempel.


   
SvaraCitera

Varför inte ha dagar då man ska sörja hela året runt? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människan e ett monster!


   
SvaraCitera