Aviseringar
Rensa alla

De seriösa diskussionerna


Ämnesstartare

Även om jag skapar en seriös tråd med diskussionsvärde kommer någon jävel och trollar i den ändå. Vi har blivit kassa på diskussioner eftersom många användare blir så jävla bitska när de inser att deras tänk kanske inte är the right way, och då blir i alla fall inte jag sugen på att debattera vidare. Jag menar. Framför jag min åsikt och argument en gång, och personen jag debatterar med väljer att gå på ett helt annat ämne vet jag ju att motdebattören är för stolt för att se sina brister = ovärd debatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

eller så är du inte ett skit intresserad av att föra diskussion, utan vill bara klaga =)

Varför verkar du ta det personligt? Detta är inget agg mot dig personligen så chilla, tack.

Det enda jag har sagt är att jag saknar hur UM var förut då den seriösa nivån och den...tramsiga nivån var på rätt lika våglängd och det fungerade hur bra som helst, det jag tycker är att det har blivit för tramsigt nu - och det är inget personligt mot dig eller någon annan för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Varför verkar du ta det personligt? Detta är inget agg mot dig personligen så chilla, tack.

verkar ingenting [crazy] är bara ärlig om vad jag tror du sysslar med just nu

passaro:

Det enda jag har sagt är att jag saknar hur UM var förut då den seriösa nivån och den...tramsiga nivån var på rätt lika våglängd och det fungerade hur bra som helst, det jag tycker är att det har blivit för tramsigt nu - och det är inget personligt mot dig eller någon annan för den delen.

men kom med dina seriösa diskussioner! folk kommer nappa, jag lovar, om inte annat framtidstron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är bara ärlig om vad jag tror du sysslar med just nu

Ja. Jag försöker föra en seriös diskussion utefter Framtidstrons tråd om just bristen på seriösa diskussioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja. Jag försöker föra en seriös diskussion utefter Framtidstrons tråd om just bristen på seriösa diskussioner.

MEN SPREAD YOUR WORDS DÅ FÖR FAN [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

MEN SPREAD YOUR WORDS DÅ FÖR FAN

Vad capsar du för? Tar du illa vid för att du vet med dig att du skapar femtioelva icke trådar, eller vadå?

Och om du läser i tråden så skrev jag även att det inte är så stor mening då de flesta är borta och de som är kvar är...för det mesta liksinnade. Då får man icke debatter och "oj oj, fan vad bra du är"-mentalitet från just liksinnade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vad capsar du för? Tar du illa vid för att du vet med dig att du skapar femtioelva icke trådar, eller vadå?

du e jobbig

passaro:

Och om du läser i tråden så skrev jag även att det inte är så stor mening då de flesta är borta och de som är kvar är...för det mesta liksinnade. Då får man icke debatter och "oj oj, fan vad bra du är"-mentalitet från just liksinnade.

tror inte du har ett skit att tillföra, sorry =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TIPS: Slutet av mjölkens dag tråden. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du e jobbig

Jag vet.

Lounge fact:

tror inte du har ett skit att tillföra, sorry =(

"OK".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va, jag är alltid med i seriösa diskussioner på um ju[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

"OK".

när du kommer med de viktiga trådarna lovar jag att vara på diskussionshumör=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kille_1986 eller så, var intressant att diskutera med, han var höger, konservatvt höger, om jag inte minns fel. Fanns fler, fanns en nationalist som man kunde föra en del intressanta debatter med. Fanns rätt många.

Flash om han nu hette så var väl också lite så egentligen, helt monumentalt efterblivna värderingar men han gick att ha i möblerade rum så att säga.

Lounge fact:

när du kommer med de viktiga trådarna lovar jag att vara på diskussionshumör=)

Har han tryckt på en öm punkt eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

Vi har blivit kassa på diskussioner eftersom många användare blir så jävla bitska när de inser att deras tänk kanske inte är the right way, och då blir i alla fall inte jag sugen på att debattera vidare.

Eller eftersom alla är så intresserade av att just debattera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Flash om han nu hette så var väl också lite så egentligen, helt monumentalt efterblivna värderingar men han gick att ha i möblerade rum så att säga.

Usch, nej. Gillade inte honom alls. Han var lie påläst gällande historia, men gillade att förvränga faktan, uh.

Går inte att jämföra med bl.a Kille_1986 eller debatterna överlag. UM sköttes även på annorlunda vis då med Thomas N. Han kunde få för sig ibland att gå in i debatter och ryta till, det var nice. Antar att hela konceptet med UM har förändrats sedan dess, inte bara debatterna, utan hur sidan styrs osv - vilket då säkerligen har bidragit till avreggningar och således färre debatter från intressanta personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är alla randoms som förstör allting


   
SvaraCitera