Aviseringar
Rensa alla

De skulle ha ringt upp mig..


Ämnesstartare

Hmm. jag är helt ny med det här med jobbsökande, därför tänkte jag höra vad ni tycker angående en sak.

Igår ringde de från ett ställe där jag lämnat mitt cv, jag missade samtalet och ringde upp en timme senare. Då var hon inte längre på arbetsplatsen och hade därför inte sina papper med sig men hon ville att jag skulle komma på intervju, alltså sa hon att hon skulle ringa mig idag så skulle vi bestämma en dag.

Hon har inte ringt än, hon har dock fortfarande tid på sig... MEN, om hon inte ringer. ska jag då ringa upp henne och 'påminna' henne eller ska jag vänta till imorgon. Vad tycker ni? Jag vill sååå gärna ha det jobbet [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Ring tycker jag. Var jättetrevlig och berätta på ett fint sätt att ni ännu inte haft någon kontakt idag som var förutbestämt. Och tänk på att inte låta tjatig men ändå engagerad. Det kan mycket väl vara så att hon varit upptagen och inte haft tid att ring, så ring upp omkring den tiden då du missade hennes samtal igår.

Lycka till![y]


   
SvaraCitera

Human:

MEN, om hon inte ringer. ska jag då ringa upp henne och 'påminna' henne eller ska jag vänta till imorgon. Vad tycker ni? Jag vill sååå gärna ha det jobbet [sad]

Tror du kan ringa nu. Det börjar närma sig slutet för en vanlig arbetsdag, och då verkar du ju intresserad av jobbet.


   
SvaraCitera

Ring [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Ring [y]

Ingemarsdotter:

Lycka till![y]

[love][love][love]


   
SvaraCitera