Aviseringar
Rensa alla

De som kollar på Biggest Loser är Biggest Loser


Ämnesstartare

För det första, varför gör man tv-underhållning som går ut på att visa gravt överviktiga människor?

Och för det andra, varför gillar man att titta på det? Det ser inte speciellt trevligt ut.

Jag kan bara se en anledning, man vill gotta sig åt andras misslyckanden för då känner man sig starkare själv.

Finns det någon vettig anledning varför folk kollar på skiten?


   
Citera
Ämnesstartare

Förnedrings-TV har varit det stora i ganska många år nu. Inget nytt under denna sol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Förnedrings-TV har varit det stora i ganska många år nu. Inget nytt under denna sol.

Fast alla är ju inte ense om att det verkligen är förnedrings-tv... en del ser det som "upplysning".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fast alla är ju inte ense om att det verkligen är förnedrings-tv... en del ser det som "upplysning".

Ja, och en del tror att vi aldrig varit på månen och att månens position är avgörande för våra liv.

Är väl ungefär samma sorts människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är ju lättroade om inte anat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Jag kan bara se en anledning, man vill gotta sig åt andras misslyckanden för då känner man sig starkare själv.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde ju gilla hur deras rumpor dallrar :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ja, och en del tror att vi aldrig varit på månen och att månens position är avgörande för våra liv.

Är väl ungefär samma sorts människor.

Tror jag inte. Eller fast... om man säger så här då...

Varför jag drar upp detta är nämligen en grej jag hörde på jobbet igår. Det är en tjej som alltid brukar vara förnuftig och så, men så igår satt hon och snackade om programmet hon sett. Det lät typ så här:

"Men det ser ju så sjukt ut! De kan inte ens värma upp utan att bli uttröttade. Det är verkligen obehagligt."

Jag tänkte direkt: "Vafan kollar du på programmet för om det är obehagligt?"

Därför så undrar jag om det finns någon annan anledning än skadeglädjen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det är en tjej som alltid brukar vara förnuftig

Sluta trolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar det, gillar speciellt dramat som alltid utbryter innan/under/efter utröstningarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Du borde ju gilla hur deras rumpor dallrar :s

[bigsmile]

OnT: Man känner sig inte lika fet själv och blir nöjd. Allt för att slippa ta tag i saker och ting.


   
SvaraCitera

aha då vet jag

Dold text: har iofs aldrig sett men iaf


   
SvaraCitera

ovanligt med en tråd från vhfaj som inte handlar om rumpor..


   
SvaraCitera

Tjockisar som gråter i TV är väl underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tittar på det pga vill se dom utvecklas och gå ner massor och bli glada och överkomma sina hinder.


   
SvaraCitera