Aviseringar
Rensa alla

De vill Ta min Gnägge till Slakteriet! [cry] [NAMNLISTA]


Ämnesstartare

Hej allihopa det är Spindelnätaren här och Jag sitter här och Badar i en Flod. Vilken Flod undrar ni, jo, en Flod gjord av Mina tårar.

Det är nämligen så att Slakteriet vill tillfångata Min Älskade Gnägge. Min Vackra Vita Polle vill de Ta till Slakteriet och Mörda. Det är så Obeskrivligt sorgligt och det gör så Ont, så otroligt Ont i hjärtat! Jag vill inte att Min Gnägge ska bli en Börjare, jag vill inte.

Så jag och Gnägge kom på en Idée, ni Ungdomare ska hjälpa oss Två att Besegra och Förinta detta Slakteri. Ni ska skriva i Denna tråden och när ni Skrivit i Denna tråden så kommer Ni med på Namnlistan.

Samhället kan inte fungera såhär, Spindelnätaren och Gnägge säger Nej! (så heter namnlistan)

Jag skulle Uppskatta det så Mycket. Gnägge Gnäggar från sitt Sovrum och Gråter tårar över sin Mule i sorg. Jag vill inte Förlora honom, Han vill inte Förlora mig. Tillsammans är vi Starka, Tillsammans gör vi FÖRÄNDRING!

MVH SPINDELNÄTAREN & GNÄGGE

Image
Gnägge säger Nej


   
Citera

e denna fejk?[tard]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Graviditet, Föräldraskap och Adoption


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag misstänker det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

e denna fejk?[tard]

Du är Uppskriven på Namnlistan.

Och hur kan du med ditt Samvete skriva något sådant när Gnägge är i en sådan Knipa. Det här kommer Du få Leva med resten utav ditt Liv, i alla fall om Gnägge hamnar på Någons tallrik som en Börjare.


   
SvaraCitera
Åtta

Förstår att du inte vill att Gnägge ska bli en börjare. Varför ska han slaktas? Är det slut på kött i Börjes Hambörjebar?


   
SvaraCitera

Haxing troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar ordet Börjare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad tråkig du är. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, ful den var, du kunde faktiskt kunnat få ngn bättre att rida, typ XTyle, HAHAHAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken fin text. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Förstår att du inte vill att Gnägge ska bli en börjare. Varför ska han slaktas? Är det slut på kött i Börjes Hambörjebar?

Han ska Slaktas för att Han skrämmer andra Pollar med sin Fulhet säger de. Det är så Elakt...
Japp jag ska Börja med en VegetariskBörjes hambörjarebar 2009 men Tyvärr nu har vi för Lite budget för att Skära ner på Kossa kött börjarna.

SUKOF:

Fan vad tråkig du är. [cry]

Jag älskar Mig själv?

grodanboll_:

Btw, ful den var, du kunde faktiskt kunnat få ngn bättre att rida, typ XTyle, HAHAHAHHAHA

Jag Brukar rida Xtyle? Skönaste Ridet någonsin Speciellt ute i Skogen Frisk luft o allt. Hela paketet!

Sluta klaga på Gnägge allehopa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vilken fin text. [smile]

Tack jag Tycker det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Jag Brukar rida Xtyle?

`Jag tror Inte att han får lov att göra sådant.

spindelnätaren:

Hela paketet!

[bigsmile]

spindelnätaren:

Sluta klaga på Gnägge allehopa

Den Ä ful.


   
SvaraCitera
Åtta

spindelnätaren:

Han ska Slaktas för att Han skrämmer andra Pollar med sin Fulhet säger de

Jag tycker att Gnägge är den vackraste pållen som någonsin skådats. [no-no]

spindelnätaren:

jag ska Börja med en VegetariskBörjes hambörjarebar 2009

Om det inte var för att jag redan arbetar på en konkurrerande kedja så skulle jag ansöka om att få jobba på Börjes Vegetariska Hambörjarebar redan nu.


   
SvaraCitera