Aviseringar
Rensa alla

Dead Space!


Ämnesstartare

Vad tycker ni om detta sci-fi action skräck spel? 🙂 Fick hem det idag till dator och tycker det är grymt nice. Vad tycker ni? [party]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det verkar va riktigt coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag övertygade mej själv att jag skulle våga spela det här, här sitter jag med Dead Space i fönstret brevid och darrar 😛

Dead Space är hemskt kul, riktigt riktigt läskigt också. Måste ge det här till min lillasyster i julklapp [wink]


   
SvaraCitera

Har inte spelat spelet än, men såg filmen igår dock. Gillade starkt[party]


   
SvaraCitera

Överhypat. Meh. Det är inte ett dåligt spel, men det känns tyvärr för mycket som Doom 3 och för lite som Silent Hill. För mycket pew pew och för lite Aaaaaah.


   
SvaraCitera

Fick hem det runt kl 12 och har lirat 2.5 h non-stop sen dess xD riktigt roligt spel! Grafiken är underbar och jag kan maxa alla inställningar utan lagg!


   
SvaraCitera

Välgjort är vad det är.


   
SvaraCitera

Det är väl ganska kul. Precis som LitenPenis skrev så är det alldeles för mycket pang pang, vilket blir riktigt jävla enformigt efter någon timme. Förväntade mig att bli skrämd, men det var ju inte särskilt läskigt alls. Den halvmystiska atmosfären är dock underbar, det måste jag erkänna. Påminner en hel del om atmosfären i Bioshock.
Det enda jag saknar är lite Art Deco-formgivning samt några trasiga jukeboxar som ligger lite här och var och spelar Bob Crosby.


   
SvaraCitera

Har inte testat det men jag har tröttnat på alla rymdskräckspel...
Aja, är det så bra som de flesta säger så kanske det är värt att dra hem.


   
SvaraCitera

Jag har det till min sussie (ps3), köpte det i typ... måndags. men inte orkat sätta i det än. hmm


   
SvaraCitera

de får bli att önska sig i jul


   
SvaraCitera

Tankade detta och började lira klockan 21:30 igår, blev klar 09:00 imorse! 🙂
Som sagt, för överhypat, skulle tydligen vara årets skräckspel? Pytt.
Enda gången jag hajade till var i slutscenen. Annars inget!
I andra spel skvätter jag till hela tiden, om stämningen är rätt.
Men dom lyckades inte riktigt med detta.
Men annars var det ett riktigt roligt och välgjort pang-pang spel i alla fall! 🙂


   
SvaraCitera

Bump! [rolleyes]
Ingen annan som spelat det här spelet? [smile]


   
SvaraCitera

Jag tankar spelet nu. Verkar vara riktigt kul i alla fall.


   
SvaraCitera

Doulos:

Jag tankar spelet nu. Verkar vara riktigt kul i alla fall.

Riktigt roligt! [party]


   
SvaraCitera