Aviseringar
Rensa alla

DeathGame


Ämnesstartare

Stringburka:

Var med en gång, men dog så fort jag gick utanför dörren typ, och har inte pallat sen dess.

HAHAHA [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uwedyugewd:

yayay, jag vågar aldrig vara med längre efter att en från grannstaden åkt hit flera gånger och hotat med koden brandgul 🙁

Men... det är väl bara att döda honom då? [confused]


   
SvaraCitera

shit, jag fattar noll [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lanina:

Men... det är väl bara att döda honom då?

jag är inte lika seriös som han är så att jag orkar åka till grannstaden och leta upp var han bor, när han inte står listad någonstans ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uwedyugewd:

jag orkar åka till grannstaden

Eller så dödar man honom när han kommer till dig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lanina:

Eller så dödar man honom när han kommer till dig.

jag handlar dåligt när jag får panik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gissa vem som blev utsedd till offer i Mord vi minns 1 - Den onda elektriken ? Jo, självklart er egen Jillie.

Det var ganska roligt, inte spelat på ett år. Helt plötsligt ringer någon och vill intervjua mig till en tidning de nu skall ge ut. Ni kan hitta den här i PDF-form om lite läsning lockar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Gissa vem som blev utsedd till offer i Mord vi minns 1 - Den onda elektriken ? Jo, självklart er egen Jillie.

Va, är det du som är Fotogenisk?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lanina:

Va, är det du som är Fotogenisk?!

Ahh? Det var även mitt nick här innan jag blev skribent. Så söker du på Fotogenisk hittar du mig.

På tal om ingenting så känner jag väl till vem du är i Deathgame, lite av en legend [y]


   
SvaraCitera
elinc

Hur vet man vem man ska döda liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

På tal om ingenting så känner jag väl till vem du är i Deathgame, lite av en legend [y]

Ah, tackar. [bigsmile] Jag fick för mig någon gång under 2006 att bli en "känd deathgameare", så jag är nöjd när även de som inte är aktiva längre vet vem jag är.

Jillie Kaaret:

Fotogenisk

Var det du som hade en tatuering med vingar på ryggen?

elinc:

Hur vet man vem man ska döda liksom?

Det finns en lista på alla deltagare på hemsidan, med bl a namn och telefonnummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lanina:

Ah, tackar. [bigsmile] Jag fick för mig någon gång under 2006 att bli en "känd deathgameare", så jag är nöjd när även de som inte är aktiva längre vet vem jag är.

Det förstår jag. Fast jag är med på mitt eget sätt. Har kompisar i andra län som spelar så blir att följa med dem ut på raider ibland. Förra året hade jag urkul i Uppsala.

Bland annat en gång då jag var ute och åkte buss med en kompis/spelare. Vi kom precis från sjukhuset och var på väg hem. Helt plötsligt ser vi en kille gå på vägen med en purjolök i handen och en bestämd min. I panik skriker vi åt chauffören att stanna. Rusar av bussen, i in närmaste turkaffär, rusa oss med äpplen med mera och springa i riktning vi såg killen. Det slutade med att vi hamna mitt i en dödsmatch mellan ett par killar. Kompisen väntar (lite moral har man väl i kroppen) till matchen är kvar och smyger sedan fram och kastar in ett äpple mellan dem.

Och det är bara ett av de äventyr jag haft. Så helt avdankad är jag inte [crazy]

Lanina:

Var det du som hade en tatuering med vingar på ryggen?

Ja, det är jag det. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Ja, det är jag det. [bigsmile]

Jamen då har jag ju t o m haft dig på msn tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lanina:

Jamen då har jag ju t o m haft dig på msn tror jag.

Coolio, men måste varit ett tag sen. Har ännu samma men kan inte minnas att jag haft dig där.

Nej, nu måste jag nästan anmäla mig till nästa deathgame. Jag behöver lite morotsvåld i mitt liv känns det som [bigsmile] Allt för länge sen jag spelade.


   
SvaraCitera
elinc

Lanina:

Det finns en lista på alla deltagare på hemsidan, med bl a namn och telefonnummer.

Jaha ! Vadå, så man typ tar reda på var dom bor och jobbar och så, och så typ letar man upp dom?


   
SvaraCitera