Aviseringar
Rensa alla

Debattartikel


Ämnesstartare

Nä, nu är jag helt tom i skallen alltså. Kan inte komma på vad jag skriva om i en debattartikel i svenskan. [sad]
Känner mig omotiverad. Finns faktiskt massa att skriva om, men ändå kan jag inte komma på nåt. Hjärndöd. Åh, palla, jag vill inte. Men måste. [sad]
Typ, hjälp? [rolleyes] tips,tips,tips osv.


   
Citera
Ämnesstartare

Regel ett.
Ta något som engagerar och intresserar dig. Det märks i texten och gör den mycket bättre och mer övertygande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ta något som engagerar och intresserar dig. Det märks i texten och gör den mycket bättre och mer övertygande.

Ja det klart, det förstår jag.. [smile] Men kan inte komma på något som engagerar/intresserar mig just nu. Är lite ur fokus. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller på med en liknande uppgift och har samma problem. För det första är jag inte intresserad av något specifikt och för det andra känns det meningslöst att argumentera när man vet att andra kan göra det bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simnudel:

Jag håller på med en liknande uppgift och har samma problem. För det första är jag inte intresserad av något specifikt och för det andra känns det meningslöst att argumentera när man vet att andra kan göra det bättre.

Ah. Just nu är jag ointresserad av allt, känner mig sjukt omotiverad.. Alltså, lol, jag kan göra det bra.. [rolleyes] Men som ovanstående =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är verkligen alla lika hjärndöda som jag idag?[sad]


   
SvaraCitera

1. tidelag
2. päls
3. pedofili
4. laktosintolerans.

fyra saker som gör mig upprörd.


   
SvaraCitera
jonta

getupstayup:

Är verkligen alla lika hjärndöda som jag idag?[sad]

🙁

1. Fra-lagen
2. Proprietär programvara
3. Nedskärningar i försvaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, sajk va svåra grejer. Men seriöst, jag får nog ta och komma på nå. He-he den ska vara klar på fredag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv om hemlösa katter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv inte om något som redan är skitutdraget. Som att hundar borde ha koppel och bla bla. Ta något som du stör dig på, och vet mycket om[bigsmile]. Något fräscht och nytt som symboliserar dig[smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, för all hjälp men jag löste det! [y] Som vanligt får jag panik sista dagarna och slafsar ner en text.. jag vet, ogenomtänkt lite grann kanske men som sagt: jag gör det bästa av situationen, typ. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera