Aviseringar
Rensa alla

Debepe's heritage


Ämnesstartare

Brukar inte kolla på Idol och hälsar aldrig på killen, fastän han är snäll, men har gått i samma gitarrgrupp och på samma skola som honom och åker samma buss så måste ju göra det här till en stor grej - det är ju en del av dbp's liv lix

 :)!!!


   
Citera
Ämnesstartare

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var är amsi och FruLiten? Saknar dem. Får sadomasochistiska abstinensryck hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också en gammal skolkamrat som är med i idol

vet inte varför du vill bråka, tråkigt iaf. dumt med bråk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har också en gammal skolkamrat som är med i idol

vet inte varför du vill bråka, tråkigt iaf. dumt med bråk.

Bråka? What, vad fick du det ifrån? Tål Du inte skämt, eller? Du kanske föredrar frågetrådar ist... Så du kan rösta ned mina kommentarer 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr om dne låten mionns att den e med i en film som jag såg för länge sen Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Bråka? What, vad fick du det ifrån? Tål Du inte skämt, eller? Du kanske föredrar frågetrådar ist... Så du kan rösta ned mina kommentarer 🙂

det är det här jag menar. att du vill få negativa reaktioner. det är tråkigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Var är amsi och FruLiten? Saknar dem. Får sadomasochistiska abstinensryck hahaha

fruliten har avreggat sig. hon orkade inte med gurksallad längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Bråka? What, vad fick du det ifrån? Tål Du inte skämt, eller? Du kanske föredrar frågetrådar ist... Så du kan rösta ned mina kommentarer 🙂

kanske en klen tröst. men jag har - alltid - röstat upp dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det är det här jag menar. att du vill få negativa reaktioner. det är tråkigt.

Visste att du drog förhastade slutsatser men såhär... Det var ngt nytt. När har jag visat att jag begär negativa reaktioner?
Du och FruLiten jagar negativa reaktioner eller förklaringar från mig... Det är tråkigt men djävligt roligt på samma gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: fruliten har avreggat sig. hon orkade inte med gurksallad längre.

Varför? Tragiskt att en person fick henne att avregga... Men inte så förvånande, egentligen. (Vet dock inte vem fruliten är men den senaste tiden har hon varit pain in the ass)

Lex: kanske en klen tröst. men jag har - alltid - röstat upp dig.

Haha aw, tack! Vem är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: tkr om dne låten mionns att den e med i en film som jag såg för länge sen

 😀 visst fastnar den, haha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

 😀 visst fastnar den, haha?

jaa den e sjukt skön!!! vill dansa till den <333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Haha aw, tack! Vem är du?

nisse, 33


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Visste att du drog förhastade slutsatser men såhär... Det var ngt nytt. När har jag visat att jag begär negativa reaktioner?
Du och FruLiten jagar negativa reaktioner eller förklaringar från mig... Det är tråkigt men djävligt roligt på samma gång.

du skriver sådant här i andra trådar och antar att jag ska attackera dig och att jag röstar ner dina inlägg. jag kan inte stå för andras handlingar. tycker, som sagt, att det är tråkigt att du söker negativiteter när jag skriver någonting som inte alls är negativt. det är inte första gången. får du ut någonting av det?


   
SvaraCitera