Aviseringar
Rensa alla

Definitionsfråga - oskuld eller ej


Ämnesstartare

Om en tjej blir halvt penetrerad av en kille. Har hon blivit av med oskulden då?

Jag tycker själv att det är en definitionsfråga, jag anser inte att hon har blivit av med oskulden då. Just med tanke på att hon bara har blivit halvt penetrerad och inget mer än det.

Jag skulle inte säga att jag har vart i Eifeltornet om jag bara hade vart i lobbyn.


   
Citera

"Oskuld är en benämning på en person som inte haft sexuellt umgänge med en annan person."


   
SvaraCitera

Har den inte kommit ända in i fittan så är hon fortfarande oskuld.


   
SvaraCitera

säger som personen över mig.


   
SvaraCitera

Halvt penetrerad? [smile] En idiot som stoppar in den halvvägs och sedan ångrar sig? [smile]


   
SvaraCitera

jag tycker att man blir av med oskulden när hela är inne liksom


   
SvaraCitera

Allt sexuellt umgänge räknas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

alvt penetrerad? [smile] En idiot som stoppar in den halvvägs och sedan ångrar sig? [smile]

Haha xD Min tjejkompis var med en kille, men han kom bara in halvvägs för sen gjorde det ont för henne och dem valde att avbryta.

enhimmelskdrog:

jag tycker att man blir av med oskulden när hela är inne liksom

Ja det tycker jag också, för man när man snackar om sex snackar man inte om in och ut en halv gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Allt sexuellt umgänge räknas.

Så en tjej som suger av en kille har blivit av med oskulden?


   
SvaraCitera

Hur fan blir man halvt penetrerad? Rimligtvis sker ju penetrationen när toppen av penis kommer in i vaginan, och jag kan inte förstå hur man kan halvera det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

"Oskuld är en benämning på en person som inte haft sexuellt umgänge med en annan person."

Så om en kille har penetrerat en tjej 1 cm så har hon blivit av med oskulden med andra ord?


   
SvaraCitera

spelar det någon rol???l för i helvete fitta bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

spelar det någon rol???l för i helvete fitta bajs

Ja.


   
SvaraCitera

llooll:

Så en tjej som suger av en kille har blivit av med oskulden?

Ja, oralsex är sex. 🙁
Alla former av sexuellt umgånge med någon/någonting annat är fruktansvärt äckligt snuskigt vidrigt sex. ;(

Annars kan ju alla möjliga anal-sexare och kuk-sugare kalla sig för oskulder, och då blir det ju konsigt? 🙁
Då förlorar oskulden sin oskuldighet. 🙁
Oskuld är man när man inte på nått sätt har haft sex. 🙁

Tänk nånn som frågar:
-Är du oskuld?
-Ja, fast jag har haft sex med 20 tjejer.
-Hur kan du då vara oskuld?
-Jag knullade dem bara i röven.
-[chocked][shake][tard]


   
SvaraCitera

llooll:

Ja.

Nej.


   
SvaraCitera