Aviseringar
Rensa alla

Dehär med tinder..


hönzgoggel:
aftonbladets chat

ågu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: När jag var ung hängde  ungdomar vid en tågstationsvänthall och var allmänt dräggiga. Gör inte kidsen sådant nuförtiden?

Med tanke på vad det är för folk som hänger på sådana platser nuförtiden hoppas jag verkligen inte det iallafall! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Då får du väl se till att dra med dina kompisar till något event för ungdomar då. Att bara sitta och hemma och hoppas på internet känns ju lite tråkigt. Nu när det är sommar kan ni väl dock bara sätta er i någon park och hoppas att ni träffar ngn. När jag var ung hängde  ungdomar vid en tågstationsvänthall och var allmänt dräggiga. Gör inte kidsen sådant nuförtiden?

Tyvärr så är det oftast helt dött om man går ut pga alla sitter inne så internet är tyvärr ända sättet att träffa nya människor på nuförtiden, önskar ibland att jag föddes lite tidigare och slapp internet


   
SvaraCitera

vonKissekatt: ågu

Glatt skålande där har man dragit en o annan lögn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Tråkigt att det alltid ska behöva vara killarna som tar initiativ

+1


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Glatt skålande där har man dragit en o annan lögn 

och förfärats över grova ord!


   
SvaraCitera

Lovergirl123:

Tyvärr så är det oftast helt dött om man går ut pga alla sitter inne så internet är tyvärr ända sättet att träffa nya människor på nuförtiden, önskar ibland att jag föddes lite tidigare och slapp internet

Uh ja det är nog sant. Men nu på sommaren är ju folk ute mer i alla fall.


   
SvaraCitera
Gifted

Lunarstorm! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv in en kontaktannons i tidningen. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök efter brevvänner i Fantomen, eller nåt, till en början. Tumme upp


   
SvaraCitera
9lina

hönzgoggel: aftonbladets chat

Mycket glad


   
SvaraCitera

Hot or Not är ju typ som Tinder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indiodd:
Hot or Not är ju typ som Tinder.

Har haft det men det har också ändrat till 18 års gräns:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bara säga att jag bestämt träff med en kille men är dock skitnervös nu och ångrar mig helt, har nämligen typ aldrig träffat en kille tidigare så funderar på att ställa in haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

y1S1mKC.gif


   
SvaraCitera