Aviseringar
Rensa alla

dejt, sova över


Ämnesstartare

sexmeister:

hur stor ålder skillnad?

han 89:a o jag 92:a.. alltså det är inte pga mig han har tänkt flytta till exempelvis göteborg. det hade han tänkt redan innan jag "träffade" honom.


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

han 89:a o jag 92:a.. alltså det är inte pga mig han har tänkt flytta till exempelvis göteborg. det hade han tänkt redan innan jag "träffade" honom.

gränsfall, fast du är ju 18 eller fyller det isf.. du får precis börja dricka medans han redan vart i bolaget i ett år (;

nämen om du är mogen för din ålder ska jag väl inte säga så mkt...

hoppas allt ordnar sig, annars får vi ta en dejt [love] hahaha nä, men hoppas det går för sig för er! lycka till nu då =)

antar att du inte är oskuld men om du är det är det inget du ska ta direkt, men det är bara vad jag tycker 😛


   
SvaraCitera

men låt han sova på golvet då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

gränsfall, fast du är ju 18 eller fyller det isf..

jag har fyllt.. vadå gränsfall?

sexmeister:

nämen om du är mogen för din ålder ska jag väl inte säga så mkt...

jag skulle säga att jag är mogen faktiskt. absolut ingen fjortis direkt.

sexmeister:

men om du är det är det inget du ska ta direkt

du menar?..


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

jag har fyllt.. vadå gränsfall?

3 år är en lång tid, du går fortf i skolan, har ett år kvar å sånt

han har vart i arbetslivet i förmodligen 2 år eller studerar i högskola vilket är något helt annat från det som du gör, vilket gör han till en mognare människa, som i sin tur kan leda till att han kanske tkr du är lite omogen / leder till att det blir slut... långsiktigt men heey, jag säger bara vad jag tycker o tror, om du tar det jag säger på allvar är din sak... jag är dock seriös med det jag säger!

sheltiegirl:

jag skulle säga att jag är mogen faktiskt. absolut ingen fjortis direkt.

alla blir inte fjortisar, men bara för att man inte är en fjortis betyder inte heller att man är mogen, jag tycker t ex att jag är mognare nu än ett år sedan, men det gör jag varje år... tänk om jag även tänker så om ett år? tänk då vad han tkr om dig? (talar om egen erfarenhet av tjej som varit två år yngre)

sheltiegirl:

sexmeister: men om du är det är det inget du ska ta direkt

du menar?..

jag tycker detta är en sak man ska minnas, ens första gång, det är inget du glömmer direkt, ifall du inte kör en classic fylleoskuldtagare som du ångrar...

jag menar att jag inte vill att du ska göra något du ångrar... om du gör det för fort med han kanske han lämnar dig, för att sex var det han ville ha, han kanske tycker du är omogen för att du hade sex med han direkt, fan vet jag?

detta låter väldigt negativt, men man måste även tänka på det.. glöm inte att det finns massa positiva saker även, inget som jag kommer på just nu denna sekund men det finns!

jag är dubbelmoralisk genom att ha sex fort... gillar ju sexet men jakten är fan roligare? -> inte bara dom två punkterna men hoppas du förstår! detta tycker nu dock efter jag har haft sex oberäknligt många gånger ;O - ibland vill man vara oskuld igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

jag tycker t ex att jag är mognare nu än ett år sedan

vet vad du menar, flyttade 25 mil hemifrån o började på gymnasium där. växte mkt som person det året. det sa alla runt om mig. jag har alltid varit lite mognare än en del i samma ålder. men förstår vad du menar ändå.

sexmeister:

ibland vill man vara oskuld igen

så bra att jag inte haft bråttom med att bli av med min då. jag har absolut inte planerat att ha sex med honom. det får bli senare i så fall.


   
SvaraCitera

lol när ska ni träffas? tänker läsa aftonbladet den dagen [sad]


   
SvaraCitera

sexmeister:

gränsfall

Wut? Hur fan är 3 års skillnad i ålder ett gränsfall till någonting alls? Det är inte som att hon är elva, direkt.


   
SvaraCitera