Aviseringar
Rensa alla

Dejta tjej


fakotza:

Ni tjejer har ju inte direkt arbetat att jobba för att få killar alls på samma sätt. Dem flesta brudar särar ju bara på sig när dem tycker någon duger.

men oj vad du generaliserar [party]


   
SvaraCitera

Skitsamma. Det kommer när det kommer.


   
SvaraCitera

isola:

men oj vad du generaliserar [party]

Kan du nämna någon tjej som raggat på killar? Kan du nämna en situation där du eller någon annan har gjort det? Och om ni har de så ledde det väl bara till sex ändå ?
[zzz]


   
SvaraCitera

Buddah:

De som ger detta råd är oftast sådana som själv inte har problem med det. Men detta funkar inte för alla skulle jag vilja påpeka ;>

Funkar inte för alla? Funkar det inte att vara sig själv? Hur jävla fatalt har man inte misslyckats då?


   
SvaraCitera

fakotza:

Kan du nämna någon tjej som raggat på killar? Kan du nämna en situation där du eller någon annan har gjort det? Och om ni har de så ledde det väl bara till sex ändå ?

kommer på massor av sådana situationer.
knasigt påstående[rolleyes]


   
SvaraCitera

orka leta, tjejer brukar ju ganska öppet visa om dom gillar en eller inte


   
SvaraCitera

Buddah:

Men detta funkar inte för alla skulle jag vilja påpeka

Jag tror du kommer bara så pass långt om du skulle ljuga dig igenom för att få en tjej [crazy]
I slutändan skulle det aldrig funka och det är väll ändå det som räknas?


   
SvaraCitera

isola:

kommer på massor av sådana situationer.
knasigt påstående[rolleyes]

Och jag hörde mycket från dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ted_WRX_STI:

Går i en klass med bara killar

Ajdå... Annars brukar det vara bra att "öva" lite på tjejerna i klassen och se/höra vad dom gillar. Samt lära känna deras andra tjejkompisar.

Du delar inte lektioner med några tjejer från paralllellklassen eller liknande? [crazy]


   
SvaraCitera

massgrav:

Hur jävla fatalt har man inte misslyckats då?

Alla har inte en önskvärd personlighet, och då får man ändra på den för att ha en chans ;>


   
SvaraCitera

Buddah:

Alla har inte en önskvärd personlighet, och då får man ändra på den för att ha en chans ;>

Ah, du menar så. Men då är man ju fortfarande sig själv, om än under "utveckling" så att säga.


   
SvaraCitera

massgrav:

Ah, du menar så. Men då är man ju fortfarande sig själv, om än under "utveckling" så att säga.

"Vara sig själv" - Vara är ju inte ett begrepp som tar förändring in account så att säga.


   
SvaraCitera

Vad du än gör, bli inte för glad om första dejten verkar gå bra. Tjejer (ja, alla) är falska och analyserar sönder en i början, om än inte öppet. [wink]


   
SvaraCitera

Buddah:

account

Definitionsfråga i guess.


   
SvaraCitera

fakotza:

Och jag hörde mycket från dig.

va?


   
SvaraCitera