Aviseringar
Rensa alla

Dejtinghjälp!


Ämnesstartare

sikkos:

För att vara extra "töntig" så har vi hittills bara skrivit kram som avslutning

töntigt?skriv "jag vill ha din våta fitta nu" om du nu ska försöka vara macho,kram är drygt att alltid skriva, likaså puss elelr hjärtan. skriver man d helatiden så usch.


   
SvaraCitera

Volta:

Jo, i nästa inlägg? Var inte så känslig för andras skull

Okej?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

Om hon inte vill så märker ju du det ganska snabbt.

Jo det är sant.. men att ta det steget att våga ta hennes hand är ju sjukt stort. Iaf för mig :p

Volta:

Jag tror inte han går sönder av att an är uppriktig mot honom.

Helt rätt.. ibland kan man nog behöva sådana kommentarer. Ska försöka gaska upp mig och inte analysera så mycket[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

För att vara extra "töntig" så har vi hittills bara skrivit kram som avslutning .. ja ni förstår.

ta första steget och skriv puss (älska MER) [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta steget att vara lite på.


   
SvaraCitera

sikkos:

tips?

Låter som om det är dags för den gamla hederliga filmkvällen?[party]


   
SvaraCitera

Vincenco:

säg till henne
hur du känner för henne..
då får du veta om hon har samma känslor som du har

[no-no]

show it! mkt bättre, märker ganska snart om hon "besvarar" gesterna. börja med att hålla om henne eller hålla henne i handen eller så. steg för steg och ha inte för bråttom, men "hugg" när det känns rätt![smile]


   
SvaraCitera

Gör som i Mer reklamen på TV, Var den första som skriv puss i sms [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Ville egentligen ge henne en kyss men det kändes kanske lite för mycket på första dejten?

Det är aldrig för mycket om det känns rätt. What you feel, she feels.

MEN

Om du inte har haft någon som helst fysisk kontakt under hela eran löjliga date, så kommer en ambush-kyss i slutet inte att fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andra dejten gick väl bra måste jag säga.

Jag var ruskigt nervös och blyg under själv kvällen när vi tittade på film men lyckades ta mig samman och avslutade kvällen med en kyss innan jag åkte hem.

Men idag har hon inte svarat när jag skickat sms till henne?! Jag förstår ingenting...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Men idag har hon inte svarat när jag skickat sms till henne?! Jag förstår ingenting...[sad]

Kväv henne inte, försök att inte tänka på det så mycket, hon har säkert någon vettig anledning till att inte ha svarat. Behöver ju inte automatiskt betyda att den überdissar en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Kväv henne inte, försök att inte tänka på det så mycket, hon har säkert någon vettig anledning till att inte ha svarat. Behöver ju inte automatiskt betyda att den überdissar en.

Nej, jag tänker inte höra av mig något mer förrän hon hör av sig tillbaka. Nu ligger bollen hos henne. Hon har säkert en anledning till att inte ha svarat men du vet säkert själv hur de där dumma tankarna kan komma. Jag tycker själv med tanke på träffen och kyssen som hon inte avböjde att det vore jävligt konstigt att dissa mig direkt efter?![shake]

tack för uppmuntran[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

tack för uppmuntran[smile]

Det kommer gå bra, lovar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Nu ligger bollen hos henne.

Bollen ska aldrig ligga hos henne.

Vem är det som är priset egentligen? Du eller henne? Är det du som väljer henne, eller är det hon som väljer dig? Måste hon jobba för att få din uppmärksamhet, eller följer du efter henne, akin to a dog begging for a treat?

sikkos:

Jag tycker själv med tanke på träffen och kyssen som hon inte avböjde att det vore jävligt konstigt att dissa mig direkt efter?!

Det är inte konstigt alls. Det kallas i pick-up terms för "Buyers Remorse", då en tjej ex strulat med en kille på krogen, sen gett ut sitt nummer. Dagen efter ångrar hon sig och svarar aldrig på hans samtal eller sms.


   
SvaraCitera