Aviseringar
Rensa alla

Deltidsjobb efter skolan, några tips?


Papper

passaro:

o, det klart. På tryckeri behöver man inte vara speciellt social. [party]

Åh fan, står man vid nån maskin och trycker tidningar och sånt eller vad gör man?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Avatar:

Inte så jävla dåligt för att inte göra mycket.

Nää, det låter inte så jobbigt men det finns ju så klart inga hissar där jag delar ut så det känns som om man springer runt i 20 timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Nää, det låter inte så jobbigt men det finns ju så klart inga hissar där jag delar ut så det känns som om man springer runt i 20 timmar.

Mjo kanske 😛 Har aldrig gjort det så jag vet inte hur det är.


   
SvaraCitera

Avatar:

Någon som jobbat på en mataffär? Vad får man göra där? Packa upp varor och sånt? Tänkte inte att man får stå i kassan och sånt "roligare" jobb.

Det många nya får göra är att just stå i butiken och plocka upp nya varor, vilket gott och väl kan räcka för en hel arbetsdag på stora ställen som stormarknader.

Det ingår även att svara på kundfrågor och liknande såklart. Jag hade även hand om pantavdelningen (fixa pantmaskiner som bråkar, ordna nya lådor, ställa flaskor i backar etc, vilket var rätt slappt, men knappast något man kan räkna med, givetvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också ha ett. Men problemet är att jag inte orkar jobba. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Åh fan, står man vid nån maskin och trycker tidningar och sånt eller vad gör man?

Tryck på kläder och sådant.


   
SvaraCitera

Eftersom att du verkar på i partille ligger ju dt ganska nära `stan´ så då kanske du kan hitta ngt jobb på liseberg 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jobbar deltid som telefonförsäljare utanför skolan. Lönen är 100% provisionsbaserad och jobbet gröper ur dig inifrån och förvandlar dig till en levande zombie. Å andra sidan har jag blivit av med min telefonfobi och tjänar runt 190-200kr/h, så det kan det vara värt.


   
SvaraCitera

Avatar:

face to face

gör mycket, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera