Aviseringar
Rensa alla

Dem på mammas jobb leker matchmakers! 🙁


Ämnesstartare

patrick bateman: Hur går det förresten med dit ihop parande

HAHA! Har sagt att jag inte vill "dejta" någon av mammas jobbarkompisars söner och att mamma ska säga att jag redan har en pojkvän (Vilket jag inte har) om dem fortsätter att vara på... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: HAHA! Har sagt att jag inte vill "dejta" någon av mammas jobbarkompisars söner och att mamma ska säga att jag redan har en pojkvän (Vilket jag inte har) om dem fortsätter att vara på... 🙁

Haha duktigt! Hoppas din morsa säger det då så du slipper bli "bortgift" typ, haha Galen vore nog inte så himla kul kan jag tänka mig 🙂


   
SvaraCitera
reben

vfr gör inte min mamma sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vfr gör inte min mamma sånt

😀

har en kompis som försöker med  sånt ibland pga hon tycker att jag väljer bara dåliga  pojkar själv

annars nee


   
SvaraCitera
reben

kukoxo:

😀

har en kompis som försöker med  sånt ibland pga hon tycker att jag väljer bara dåliga  pojkar själv

annars nee

har inga såna kompisar. tråkigt har oxo dåligt omdöme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

har inga såna kompisar. tråkigt har oxo dåligt omdöme

såg ut som om jag citerade dig för att berätta det. menade att :Da ditt inlägg ba

men mm det suger Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 när man är lesbisk 🙁


   
SvaraCitera
reben

kukoxo:

såg ut som om jag citerade dig för att berätta det. menade att :Da ditt inlägg ba

men mm det suger Rodnar

aa men kan väl kommentera d ändå ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hörru lisa, kolla på den där kortklippta tjejen med septum. tror du att ni skulle passa bra ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina föräldrar hatar septum. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha duktigt! Hoppas din morsa säger det då så du slipper bli "bortgift" typ, haha  vore nog inte så himla kul kan jag tänka mig 🙂

Nä eller i alla fall inte om killen inte är min typ... Men om han hade vart det hade jag väl kunnat provat HAHA 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Nä eller i alla fall inte om killen inte är min typ... Men om han hade vart det hade jag väl kunnat provat HAHA 😉

Haha modigt av dig! Tror jag hade känt mig lite småsur om jag hade blivit bortgift med någon även om denne var min typ Galen men gillar att du iaf hade provat, haha! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar försöka matchmakea min mamma med någon på hennes arbetsplats. 
resultat hittills: dåliga. 
jag själv får dock asmånga kompisar på hennes arbetsplats av detta så skulle ändå säga att det är lyckat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha modigt av dig! Tror jag hade känt mig lite småsur om jag hade blivit bortgift med någon även om denne var min typ  men gillar att du iaf hade provat, haha!

Haha ofc 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Haha ofc 😉

Mycket glad


   
SvaraCitera