Aviseringar
Rensa alla

demografi av sveriges snyggaste tjejer


Ämnesstartare

har en teori. vet inte om ni tkr likadant. men generellt sett:
det känns som att procenten snygga tjejer är mkt högre i skåne, västkusten och sthlm. givetvis med undantag osv... men känns så tkr jag [shake][cute][crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ok.


   
SvaraCitera

inte ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

inte ok

vafals?!!! [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Håller inte med. Ration mellan snygga och fula tjejer är högre (i fördel för de snygga) i städer, jämfört med landsbygden, men jag tycker inte att det är så stor skillnad mellan t.ex. Stockholm och Luleå - om man ser rent procentuellt. Dock kan det nog kanske vara så att andelen som är snygga är högre ju större stad det handlar om, under vissa förutsättningar. Därför är det ju inte konstigt om Stockholm, Malmö och Göteborg har flest snygga tjejer - eftersom de också har flest invånare.

[/alldeles för seriös och ambitiös post.]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, bra att vara västkustskåning då [cool] ungefär

men norrländska tjejer är ganska ugly enligt min uppfattning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

tion mellan snygga och fula tjejer är högre (i fördel för de snygga) i städer, jämfört med landsbygden

har aldrig tänkt på det men ligger nog mkt i det. fast typ skåne, västkusten o uppland e ju ganska mkt mer folktätt; stora städer så det trissar ju upp dessa regioner. dom större städerna i norrland har nog en del som du säger


   
SvaraCitera
KSENIA

hmm... tycker skåne består av fjortisar och bästkusten utav white trash [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för övrigt måste jag tillägga att jag inte alls tror att det är så som mr mod skriver. i förhållande till folkmängd tror jag fortf att det finns snyggare tjejer på framförallt västkusten. sedan är min uppfattning lite att norrländska killar är snygga och norrländksa tjejer är fula [crazy] baserar ingenting på fakta utan endast personliga erfarenheter :]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

tycker skåne består av fjortisar

neisch. sthlm har ju lätt flest fjortisar

KSENIA:

bästkusten utav white trash

du menar att dom har gekås i ullared? [wink]

soimpolite:

norrländska killar är snygga

alltså, min farsa e från södra norrland så varit där en del iaf. när jag tänker på norrländska killar ser jag framför mig 4 killar i urtvättade metallica t-shirts i nått slitet vardagsrum o häller i sig HB... och pratar om snöskoter.

givetvis är luleå o dom större städerna mkt mer civiliserade o därav fler snygga tjejer som åtta påpekar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

alltså, min farsa e från södra norrland så varit där en del iaf. när jag tänker på norrländska killar ser jag framför mig 4 killar i urtvättade metallica t-shirts i nått slitet vardagsrum o häller i sig HB... och pratar om snöskoter.

ja så tänkte jag innan också [crazy] men nu har jag träffat några och de är riktigt fräscha plus att de klär sig så otroligt snyggt. men det är ju ca 3 av alla som är från norrland... och de flyttade ner hit. de drogs liksom hit


   
SvaraCitera