Aviseringar
Rensa alla

demografi av sveriges snyggaste tjejer


KSENIA

lacostekrokodilen:

neisch. sthlm har ju lätt flest fjortisar

Mja, fast de är inte fjortisar på samma sätt... Sthlm tycker jag har flest överklassfjortisar, men fjortisarna runt skåne är mer sånadär uppkäftiga horungar

lacostekrokodilen:

du menar att dom har gekås i ullared? [wink]

Menar att de ser jävligt schletna ut, av olika anledningar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

plus att de klär sig så otroligt snyggt.

beror ju på vad snyggt är. jag har slips flera gånger i veckan men en skate:are skulle tycka jag såg hemsk ut...

soimpolite:

norrland... och de flyttade ner hit.

e ju inte direkt då stereotypiska norrläningar då, de flesta stannar ju kvar i norrland, männen alltså. o tjejerna flyttar till sthlm. e ju allmänt känt att det finns fler tjejer än killar i sthlm o fler killar än tjejer i norrland [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

KSENIA:

överklassfjortisar

menaru inte partille-johhnys/täbbs?


   
SvaraCitera
KSENIA

lacostekrokodilen:

menaru inte partille-johhnys/täbbs?

Mitt svar är: ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

beror ju på vad snyggt är. jag har slips flera gånger i veckan men en skate:are skulle tycka jag såg hemsk ut...

oftast brukar man mena subjektivt snyggt när man säger snyggt.

lacostekrokodilen:

e ju inte direkt då stereotypiska norrläningar då, de flesta stannar ju kvar i norrland, männen alltså.

så man är ingen riktig man om man inte stannar i norrland? [smile] bara för att inflika var dessa killarna lite gay (så nej de var nog inte så stereotypiska), men det är väl allmänt känt att gayiga killar klär sig snyggare än tråkiga straighta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det är nån större skillnad egentligen men stadstjejerna är nog lite bättre på att framhäva sin snygghet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

Mitt svar är: ja

yeah, jag är från täby, ska bli sån [cool]

soimpolite:

bara för att inflika var dessa killarna lite gay

antagligen därför dom flytta från norrland [crazy]

soimpolite:

men det är väl allmänt känt att gayiga killar klär sig snyggare än tråkiga straighta

jag klär mig snyggt o ser bra ut! [mad] tkr inte generellt att gayiga killar klär sig bättre. okej, procentuellt så har väl hetrokillar mer skabb men killar som klär sig bra så är det typ lika bra mellan hetro o homo imo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej, tänker bara på tuttarna och vad som finns mellan benen när jag ser tjej[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

antagligen därför dom flytta från norrland

fast nv-killarna här verkar ändå inte tycka det är så accepterat :S blev väldigt besviken. flyttade från en håla till en större stad och trodde att människorna här hade kommit en aning längre i utvecklingen. men här är det fortf väldigt tabu att vara gay. [sad]

lacostekrokodilen:

jag klär mig snyggt o ser bra ut!

pics or stfu

lacostekrokodilen:

tkr inte generellt att gayiga killar klär sig bättre. okej, procentuellt så har väl hetrokillar mer skabb men killar som klär sig bra så är det typ lika bra mellan hetro o homo imo

jag vet inte vad jag tkr längre. allting jag säger här grundar sig i antaganden så hela diskussionen känns rätt fail [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

pics or stfu

kan pma sen ikväll

soimpolite:

men här är det fortf väldigt tabu att vara gay.

äh, går ju framåt, på högskoleprovet i höstas var ju första texten om ett gäng bögar på en båt [love]

soimpolite:

jag vet inte vad jag tkr längre. allting jag säger här grundar sig i antaganden så hela diskussionen känns rätt fail

filåt, har inte käkat, är bitter [cute]

kebu12:

vet ej, tänker bara på tuttarna och vad som finns mellan benen när jag ser tjej

finns det mkt såna fina tjejer på gotland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

kan pma sen ikväll

hah okay

lacostekrokodilen:

filåt, har inte käkat, är bitter

haha lugnt, har alltid förundrat mig över det där med att vara tjurig och inte ha ätit. speciellt när folk kan känna det själva. det är ungefär som mens. det går inte att inse att man är tjurig pga det. [shake]

lacostekrokodilen:

äh, går ju framåt, på högskoleprovet i höstas var ju första texten om ett gäng bögar på en båt

wtf XD vad gjorde de där? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

wtf XD vad gjorde de där?

alltså, vette fan, var typ om att bögar på 50 talet gick till sjöss eller nått. sen vare nån gbg-new york kryssare som många bögar jobba på. fast det var ändå tabu osv, o maskinisterna var hetro, o dom hann inte knulla runt så mkt eller nått, stod att majoriteten av dom som var där var fullt upptagna med att jobba [love]

fast känns lite OT.
dock tog du inte ställning om sthlms tjejer. e dom snygga enligt din uppfattning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

dock tog du inte ställning om sthlms tjejer. e dom snygga enligt din uppfattning?

var evigheter sedan jag var i sthlm. eller ja, var där för ett tag sedan men bara för att byta tåg heh. men jag vet inte. har en känsla av att de iaf inte är lika snygga som tjejerna i tex hbg. (bor inte där men tycker att alla tjejer verkar vara så snygga där när jag åker dit) :S
så jag vågar faktiskt inte uttala mig om sthlm. :$

lacostekrokodilen:

dom hann inte knulla runt så mkt eller nått, stod att majoriteten av dom som var där var fullt upptagna med att jobba

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

hbg

där finns det snygga tjejer, träffa en men hon var 26 år, för gammal för mig [n] men hbg är ju en del av skåne väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

där finns det snygga tjejer, träffa en men hon var 26 år, för gammal för mig men hbg är ju en del av skåne väl?

är en stad i skåne ja [crazy]


   
SvaraCitera