Aviseringar
Rensa alla

Demonstration mot Blondinbella 16/1


God Konsument:

Äh, om Moderaterna vinner så beror det snarare på att Mona är totalt jävla efterbliven än på att Blondinbella horar runt efter röster på nätet. [crazy]

nej de vinner nog för att blondinbella horar runt röster det tror jag eller jag är rädd för det[sad]

blondinbella är ett riktigt ollon, helt bakom flötet så att säga. hon borde nästan avlivas. fast det är elakt, hon borde bli stum


   
SvaraCitera

detta är ganska patetiskt ;p
alltså vem bryr sig om hon? palla


   
SvaraCitera

God Konsument:

mentalt handikappad älgs intelligensnivå.

vad är felet med de?

jag har varit hemma hos blondinbell hon var granne med en kompis [y]


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Att försöka få bort henne med en sån här grej är som att försöka släcka en brand med en molotovcocktail

Och dessutom är det inte 16/1 imorn. [wink]


   
SvaraCitera

Jag gillar inte Blondinbella för fem öre, men den som skrivit texten måste iaf vara aningen mer korkad än henne. Pinsam text.


   
SvaraCitera

Jag märker inte ens av flickan, undvik hennes blogg, inte så svårt.


   
SvaraCitera

Jag vill sätta henne


   
SvaraCitera

Hon är ju inte precis med korkad än den genomsnittlige, svenska ungdomen.


   
SvaraCitera

Jag tror inte Blondinbella är dum i skallen. Däremot förtjänar hon en kula i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

nej de vinner nog för att blondinbella horar runt röster det tror jag eller jag är rädd för det[sad]

Blondinbellafan-fobi, illa. [sad]

Bortslarvad:

detta är ganska patetiskt ;p
alltså vem bryr sig om hon? palla

Det patetiska måste väl ändå vara att folk tar tråden på allvar? [confused]

Underbarnet:

vad är felet med de?

Inget, förutom att hon dessutom är en ful och äcklig högerhora. [party]

Underbarnet:

jag har varit hemma hos blondinbell hon var granne med en kompis [y]

Stackare. [sad]

Libertad:

Och dessutom är det inte 16/1 imorn. [wink]

Veeet. [wink] Slarvfel. :$

Mumble:

Jag gillar inte Blondinbella för fem öre, men den som skrivit texten måste iaf vara aningen mer korkad än henne. Pinsam text.

Pinsamt att inte förstå ironin. [tired]

Blade Runner:

Hon är ju inte precis med korkad än den genomsnittlige, svenska ungdomen.

Sant, dagens ungdomar blir bara dummare. Måste vara därför SD växer starkast bland dem. [cheers]


   
SvaraCitera

HAHA klockrent.
Jag är lätt på [party]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Veeet. [wink] Slarvfel. :$

Tror dock ändå nåt sånt här är kontraproduktivt hur som helst. Blir det lamt ger det henne bara uppmärksamhet hon älskar, går det för långt kommer hon gråta ut i pressen och ge vänstern ett generellt dåligt rykte.

Dold text: Tycker fortfarande det vore fett kul, dock. :$


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Men för i h-vete, hon törstar ju efter uppmärksamhet. Att försöka få bort henne med en sån här grej är som att försöka släcka en brand med en molotovcocktail

brotha' has spoken, yes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att jag på något sätt gillar Blondin-Bella men låt för helvete hon ha sina åsikter och om folk är smarta eller dumma nog att lyssna på henne så låt de göra det.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Vi är många, vi är starka, KROSSA BLONDINBELLA!

Ja hon är otroligt irriterande. Att MUF tar henne på allvar visar ju hur allvarliga dom är. Jag blir galen på henne, vad gör hon av värde egentligen?

Förresten finns det mycket snyggare hoes än henne som dessutom inte behöver få ansiktsvård för tusentals kronor och köpa kläder för det hundrafaldiga.

I revolutionen ska hon störtas. Den kommer, vänta och se.


   
SvaraCitera