Aviseringar
Rensa alla

Demonstrationen mot rasism 4 oktober


Arazoid:

Ni kan demonstrera mot rasism så mycket ni vill, men sen när muslimer blir en majoritet så har ni ingen frihet alls. Ni får underkasta er Allah med den stora kuken! (Allah är stor!)

[rolleyes]


   
SvaraCitera

meganatahli:

HAHAHAAHAHA, nä. Välkommen till Sverige [sad]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papa Doc:

SD är inte rasister

Suck när partiet skapades hade dom nazist symbolen som symbol [chocked]


   
SvaraCitera

draco96:

Suck när partiet skapades hade dom nazist symbolen som symbol

Det var för 22 år sedan, ifall du har missat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papa Doc:

Det var för 22 år sedan, ifall du har missat det.

Umm exakt samma politik som då alltså fortfarande nazister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Ni kan demonstrera mot rasism så mycket ni vill, men sen när muslimer blir en majoritet så har ni ingen frihet alls. Ni får underkasta er Allah med den stora kuken! (Allah är stor!)

HBT-rättigheter kan ni bara glömma!

Haha, vad jag märkt med såna som du är att ni är störtsta dramaqueeeens!


   
SvaraCitera

OF 5:

Alla människor är lika värda, förutom de oliktänkande

Vi Gillar Olika -Så länge alla dessa olika tänker och tycker precis som vi gör / Hälsningar Aftonhoran

Rödingajävel:

Skulle jag nog inte påstå med tanke på att Vänsterpartiet brukar vara störst i alla pollar om vad folk ska rösta på.

De flesta vänsterpartister är ju nazister, då de hatar judar.


   
SvaraCitera

Blofeld:

Vi Gillar Olika -Så länge alla dessa olika tänker och tycker precis som vi gör / Hälsningar Aftonhoran

klassiskt extremisttänk alltså inte värdigt ett modernt samhälle.


   
SvaraCitera

OF 5:

klassiskt extremisttänk alltså inte värdigt ett modernt samhälle.

Aftonhoran är extremistiskt pk. Det stämmer.


   
SvaraCitera

Blofeld:

De flesta vänsterpartister är ju nazister, då de hatar judar.

Nej. På sin höjd att vissa vänsterpartiser är emot israel och dess politik, vissa skulle väl kunna klassas som antisionister, men inte nazister.[zzz]


   
SvaraCitera

Blofeld:

De flesta vänsterpartister är ju nazister, då de hatar judar.

Ja, heil Hitler.

Du är nog ett av UM:s sämsta troll.


   
SvaraCitera

passaro:

Nej. På sin höjd att vissa vänsterpartiser är emot israel och dess politik, vissa skulle väl kunna klassas som antisionister, men inte nazister.

Att vara emot Israel - judarnas enda fristad - är att hata judar. Då är man nazist och har inget i Sverige att göra.


   
SvaraCitera

Blofeld:

Att vara emot Israel - judarnas enda fristad - är att hata judar. Då är man nazist och har inget i Sverige att göra.

Nej. Stor skillnad på antisemitism och antisionism. Troll eller bara korkad?


   
SvaraCitera

passaro:

Nej. Stor skillnad på antisemitism och antisionism. Troll eller bara korkad?

Du hade och har ingen förklaring, eftersom där inte finns någon skillnad. Jag har redan redogjort min åsikt. Antisionism kallas även förtäckt antisemitism.


   
SvaraCitera

Blofeld:

Du hade och har ingen förklaring, eftersom där inte finns någon skillnad. Jag har redan redogjort min åsikt. Antisionism kallas även förtäckt antisemitism.

[tired]

Intressant. Visste du att många judar är emot sionismen? Antisemtiska judar...eller förlåt...självhatande judar kallas dom ju.

Antisionismen är inriktad mot israel som nationalstat, inte judarna som en folkgrupp. Där har du den väsentliga skillnaden.

Men troll orkar man inte med.


   
SvaraCitera