Forumet - Demonstrationen mot rasism 4 oktober

Demonstrationen mot rasism 4 oktober

4278 0 80

Spana också in:

OF 5:

Alla människor är lika värda, förutom de oliktänkande

Vi Gillar Olika -Så länge alla dessa olika tänker och tycker precis som vi gör / Hälsningar Aftonhoran

Rödingajävel:

Skulle jag nog inte påstå med tanke på att Vänsterpartiet brukar vara störst i alla pollar om vad folk ska rösta på.

De flesta vänsterpartister är ju nazister, då de hatar judar.
passaro:

Nej. På sin höjd att vissa vänsterpartiser är emot israel och dess politik, vissa skulle väl kunna klassas som antisionister, men inte nazister.

Att vara emot Israel - judarnas enda fristad - är att hata judar. Då är man nazist och har inget i Sverige att göra.
Blofeld:

Du hade och har ingen förklaring, eftersom där inte finns någon skillnad. Jag har redan redogjort min åsikt. Antisionism kallas även förtäckt antisemitism.

[tired]

Intressant. Visste du att många judar är emot sionismen? Antisemtiska judar...eller förlåt...självhatande judar kallas dom ju.

Antisionismen är inriktad mot israel som nationalstat, inte judarna som en folkgrupp. Där har du den väsentliga skillnaden.

Men troll orkar man inte med.
passaro:

Intressant. Visste du att många judar är emot sionismen? Antisemtiska judar...eller förlåt...självhatande judar kallas dom ju.

Struntar väl jag i. Det finns negrer som hatar negrer.

passaro:

Antisionismen är inriktad mot israel som nationalstat, inte judarna som en folkgrupp. Där har du den väsentliga skillnaden.

Antisionismen är hat riktat mot judarnas enda livlina. Man vill som antisionist se judarna förintade.