Aviseringar
Rensa alla

den 16-åriga oskulden


Ämnesstartare

Sent en lördagskväll. Jag hade precis missat sista bussen hem till stan. Hade ingen mobil, och så frös jag så jävla mycket. Efter ett tags funderande så bestämde jag mig.
Jag kände egentligen bara en familj här i området.
Jag drog en chansning. Efter ett tags gående så kom jag äntligen fram till huset. Det var nersläckt. Efter ett tags funderande så ringde jag till sist på dörrklockan till det stora vita huset. Jag funderade på vad jag skulle säga. Efter ungefär 2-3 minuter öppnades till sist dörren, och där stod familjens 16-åriga dotter i bara nattlinne. Våran familj var bekanta med den här familjen sen tidigare. Flickan som heter Jessica, såg ganska förvånad ut. Öhh, ursäkta fick jag till sist fram. Jag förklarade mitt läge och frågade om jag kunde få sova över hos dem?
Jessica släppte in mig och frågade om jag ville ha något att äta. Nej, tack svarade jag. Det visade sig att hon var ensam hemma. Resten av familjen var visst borta på någon resa, och hade lämnat lilla Jessica ensam hemma.

Jag fick sova på soffan i vardagsrummet. Men efter allt festande så var jag inte så värst trött. Jag satte på tv.n och hittade till slut någon gammal B-film på 5an.
Efter ett tag så kom Jessica nergående från övervåningen. Hon kunde inte heller sova. Hon hade växt mycket sen jag såg henne sist. När hon kom gående nerför trappan, så kunde man ana hennes figur genom nattlinnet. Hon hade fått fina fasta bröst. Nästan som tennisbollar. Hon hade även blivit jättesöt, med sitt bruna långa hår!

Hon frågade om hon fick sitta och titta på tv med mig? Klart du får svarade jag. Vad tittar du på sa hon? Någon gammal b-film sa jag. Efter ett tag så flyttade hon sig närmare mig. Och efter ett tag yttligare så blev hon sömnig, och somnade mot min axel. Jag såg på henne och insåg att hon var riktigt läcker. Efter ett tag så gled hon ner med sitt huvud i mitt knä. Jaha tänkte jag. Hon va så söt där hon låg och sov i sitt prickiga nattlinne, och med sitt oskuldsfulla ansikte.

Efter en stund började jag bli lite kåt, och det började dunka i min kuk. Efterom den växte i mina byxor så vaknade hon av detta eftersom hon låg med sitt huvud mot mitt skrev. Oj, då sa jag och hon tittade förskräckt på mig... Satan tänkte jag. Nu kommer hon berätta för sina föräldrar om detta, så kommer mina föräldrar att få veta också.
Ursäkta sa jag och tittade på henne. Hon stirrade på mig länge, men sa till sist: Det är lungt.
Nu var jag jättekåt, men tänkte att nu kommer hon att gå upp och lägga sig i sin säng på övervåningen.
Men hon satte sig i soffan och vi började prata om olika saker. Efter ett tag så började vi diskutera om förhållanden. Det vsiade sig att hon aldrig haft en kille. Ne he , sajag förvånat och log lite. Hon frågade varför bulan i mina byxor hade börjat växa plötsligt?

Eftersom jag var lite halvfull så förklarade jag för henne att det var därför att jag tyckte hon av söt och att det blir så. Hon log tillbaks. ¨
Jag tänkte eller rättare sagt tänkte inte när jag plötsligt började busa med henne. Vi busade ett tag , men till sist böjade vi kramas lite.
Vid det här laget började jag tänka på sex. Utan att säga något så började jag att ta av hennes nattlinne. Jessica såg på mig , men gjorde inget motstånd. När jag fått av henne nattlinnet, fick jag för första gången se henne naken. Och det var minsann ingen dålig syn! Hon hade en perfekt utformad kropp med små fasta flickbröst. Jag hajade nästan till. Hon såg lite nervös ut.
Jag lade henne ner på soffan och började att pussa henne. Hon verkade lite obekväm och såg förundrande ut. Slappna bara av nu, sa jag till henne. Efter ett tag så var jag nere i mittenpartiet på hennes kropp. Hon flämtade till när jag till sist började nafsa och slicka henne mellan benen. Hon frågade vad jag gjorde, och jag sa till henne att bara slappna av och bara njuta. I början var hon jättespänd. Hon sa att det var lite otäckt men samtidigt jätteskönt. Hon verkade inte fatta vad som hände mellan hennes ben, eller vad jag gjorde?
Jag slickade och slickade och Jessica låg och vred sig i soffan. Till slut kom hon i en ordentlig orgasm och hela hon skakade ordentligt och länge. Hon stönade till jättehögt och krampade om mitt huvud med sina ben. Jag log för mig själv. Hon tittade förundrat på mig och undrade vad jag gjort med henne?
Va det skönt frågade jag? Det var jätteskönt svarade hon snabbt!

Vi tittade ett tag på varandra, sen bestämde jag mig för att ta chansen. Sakta tog jag fram min växande lem ur mina byxor. Hon bara stirrade på mig mig när den väl var framme. Hon hade aldrig sett något likande. Hon svajade till. jag sa åt henne att hon fick känna på den om hon ville? Efter att bra tag så började hon känna och klämma lite på min kuk. Det tog inte lång stund innan den stod i givakt. Hon hade aldrig sätt en så stor lem förut. Jag sa till henne att hon inte behövde vara rädd.
Nu har du ju fått ditt "sköna" så nu får du hjälpa mig sa jag till henne. Hon verkade inte fatta först utan tittade bara på mig.
Kan du inte suga på den lite sa jag. Jessica bestämde sig för att hjälpa mig med detta. Hon började sakta slicka lite på min stora lem. Jag fick instruera henne hur hon skulle göra, och efter ett tag var hon i full gång med sugandet. De där stora bruna ögona tittade upp på mig för att fråga om hon gjorde rätt?

När Jessica hade sugit ett tag, blev det nästan för mycket för mig. Den här lilla tjejen med stora bruna ögon som sög av mig. Och det var så skönt!
Hon undrade varför jag spände mig i hela kroppen?
Sen förstod hon. Jag skulle ju till att komma.
Jessica bestämde sig för att låta mig få komma i hennes mun.
Precis när jag skulle till att komma så spände sig hela min kropp. Hon slutade dock inte att suga utan forstatte bara. Det blev för mycket för mig.
Sprut på sprut fyllde snart hela hennes mun. Det kom mycket mer än vad hon hade tänkt sig. Hon hostade plötsligt till och sperman rann nerför hennes mjuka flickbröst. Hennes huvud kastades nästan bakåt av allt. Men hon var duktig och höll emot. Där satt Jessica 16-år och oskuld med min sperma rinnades nerför hennes kropp.
Jag skakade i hela kroppen, medans hon bara log.
Efter detta så gick vi upp till henne och sov i hennes säng. Vad som hände sen är en helt annan sak.
Men jag kan säga att vi har gjort många saker ihop och hon är mitt bästa knull än idag!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Alltså den är ju bra, men ibland failar den tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill gärna ha fortsättning. och precis som SebastianE säger så failar den på vissa ställen. men annars var den riktigt bra men gärna fortsättning på berättelsen.


   
SvaraCitera

varför känner jag igen den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Hon frågade varför bulan i mina byxor hade börjat växa plötsligt?

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Hon frågade varför bulan i mina byxor hade börjat växa plötsligt?

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså... bra var den ju, men varför knullade dom inte bara i soffan? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Hon bara stirrade på mig mig när den väl var framme. Hon hade aldrig sett något likande. Hon svajade till. jag sa åt henne att hon fick känna på den om hon ville?

lighterboy:

Hon frågade varför bulan i mina byxor hade börjat växa plötsligt?

Jo 16 år och vet tyyp ingenting om sex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är hon blåst ellr xD fast jaja hon var säkert en rolig tjej [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

Asså... bra var den ju, men varför knullade dom inte bara i soffan?


   
SvaraCitera
elinc

BATMANx:

varför känner jag igen den?

du kanske heter Jessica ?


   
SvaraCitera

lighterboy:

se henne naken

har hon börjat pulla sig själv efter att du hade sex med henne


   
SvaraCitera

lighterboy:

Hon verkade inte fatta vad som hände mellan hennes ben,

>.<

lighterboy:

Hon hade aldrig sett något likande.

lighterboy:

Hon hade aldrig sätt en så stor lem förut.

jahaja..


   
SvaraCitera

lighterboy:

Hon frågade varför bulan i mina byxor hade börjat växa plötsligt?

lighterboy:

Hon verkade inte fatta vad som hände mellan hennes ben, eller vad jag gjorde?

lighterboy:

Hon tittade förundrat på mig och undrade vad jag gjort med henne?

Vad hände med sexualkunskap? En 16-åring har, utifrån Svea Rikes Lag, gått nio år i grundskola och där läst sexualkunskap.

lighterboy:

Hon hade aldrig sätt en så stor lem förut.

Självförhärligande, månne?


   
SvaraCitera

elinc:

du kanske heter Jessica ?

hahaha nej


   
SvaraCitera