Aviseringar
Rensa alla

Den 25 juni tar vi bort dina filer och länkar!


Ämnesstartare

Oh noooo! Vad kommer att hända med alla mina snuttefiler? [shake]
De kommer att raderas. Så om du har några filer på din profil som du absolut inte vill bli av med föreslår vi att du sparar ner dem på din dator.

Men ... varför gör ni så här? [sad]
Främst för att funktionerna är gamla och mossiga och knappt används av någon. Jag och Åtta känner att det är dags att sommarrstäda sajten lite för att kunna lägga fokus på att göra andra funktioner mycket bättre!

(Det är alltså funktionerna "Mina filer" och "Mina länkar" på din profil som kommer att tas bort. Dina fotoalbum och forumbilder och allt annat som du har tjongat upp på sajten kommer så klart att finnas kvar.)


   
Citera
Ämnesstartare

Vad kommer det vara för nya funktioner?

Skulle vara fint om ni kunde delge oss era tankar kring saken, så vi ärke-konservativa vet vad som eventuellt komma skall.


   
SvaraCitera
Åtta

Animagus:

Skulle vara fint om ni kunde delge oss era tankar kring saken, så vi ärke-konservativa vet vad som eventuellt komma skall.

Om vi själva visste så. Vi gör helt enkelt så att vi skriver alla idéer på små lappar som sedan monteras på en darttavla. Efter fredags-"fikat" kastar André sedan pilar runt sig till han träffar något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Om vi själva visste så. Vi gör helt enkelt så att vi skriver alla idéer på små lappar som sedan monteras på en darttavla. Efter fredags-"fikat" kastar André sedan pilar runt sig till han träffar något.

Låter genomtänkt, hörru. 🙂


   
SvaraCitera
sincan

Åtta:

Om vi själva visste så. Vi gör helt enkelt så att vi skriver alla idéer på små lappar som sedan monteras på en darttavla. Efter fredags-"fikat" kastar André sedan pilar runt sig till han träffar något.

Hoppas han träffar den där porrbilden som sitter uppe. Hade blivit intressant att se den gestaltningen i um![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Animagus:

Låter genomtänkt, hörru. 🙂

För att krydda det hela brukar vi dessutom slänga in ett heltokigt förslag, som att byta alla typsnitt till Comic Sans.


   
SvaraCitera
Åtta

sincan:

Hoppas han träffar den där porrbilden som sitter uppe. Hade blivit intressant att se den gestaltningen i um!

Det kommer i vår egenproducerade sommarkalender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

byta alla typsnitt till Comic Sans.

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

som att byta alla typsnitt till Comic Sans.

Men du! Då löser vi ju det här! Lägger in det i planeringen nu på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

För att krydda det hela brukar vi dessutom slänga in ett heltokigt förslag, som att byta alla typsnitt till Comic Sans.

Låter helcrazy. Do it!


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera
Exner

Animagus:

vi ärke-konservativa

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det här blev ju riktigt stiligt!

Jag sa ALL text! [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Jag sa ALL text!

DU ÄR INTE MIN RIKTIGA PAPPA!


   
SvaraCitera