Aviseringar
Rensa alla

Den andra kvinnan


Ämnesstartare

Nu fick jag höra det för tredje gången:
En kille jag träffade när vi var utomlands var otrogen mot sin flickvän med mig. Böööh. Vilket antiklimax.
Och jag blir lika paff varje gång. För de uppträdde som om de var hundraprocentigt singlar.
Förstår mig inte på sånt där.


   
Citera
Ämnesstartare

Och vad vill du att vi ska hjalpa dig med? Skaffa en blogg och tyck synd om dig sjalv dar istallet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget. Jag ville bara lufta min tanke lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

offer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att nämnda killar faktiskt är ute efter att ligga med någon annan än sin flickvän och därför uppträder som om de vore singlar. Konstateranden om att man har förhållanden är väl inte världens bästa raggreplik, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kan man också göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket bra diskussionsvärde tråden har. Lyckat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera

Simbelmyne:

Vilket antiklimax.

Säker på att han inte smittade dig med något bara? Du lär nog inte vara den enda tjejen han hittat under sin resa.

Annars.. så är det faktiskt inte ovanligt att det finns folk som tycker att man har "frikort" när man är utomlands. Eller s.k. "Man är ju på semester vafan" Förstår mig inte på sånt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skaffa en blogg och tyck synd om dig sjalv dar istallet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Säker på att han inte smittade dig med något bara? Du lär nog inte vara den enda tjejen han hittat under sin resa.

Nejdå. Vi låg inte med varandra, och vi hängde hela veckan varje kväll (det var en liten tursitort och vi bodde grannar) det hela var ganska romantiskt.
Tråkigt för tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar säga att jag är i förhållande så jag skall slippa att få nåt. Eller nej, vem försöker jag lura egentligen. Jag skulle aldrig kunna få nåt ändå ju[sad]


   
SvaraCitera

Jag har också varit "den andra kvinnan" många gånger, killar är cpcpcppp.


   
SvaraCitera