Aviseringar
Rensa alla

Den där tjejen. Hjälp både tjejer och killar!!


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en kille på 16+.

Jag ska dra allt lite kortfattat så jag inte tråkar ut er. En av mina bästa tjej kompisar har en kompis till sig som hon tycker skulle passa jätte bra tillsammans med mig. Jag tycker att den där tjejen är jätte attraktiv. När jag och min kompis har varit nere på några konferenser så har jag och tjejen hälsat på varandra (dock inte så mycket mer). På olika möten så har det hänt att hon har vänt sig om mot mig och vi har fått ögonkontakt flera gånger även när vi har stått långt ifrån varandra och pratat med andra.

Men hur ska jag ta kontakt med den där tjejen? Kan det inte kännas lite skumt att få t.ex. ett sms ifrån en kille som du knappt känner?

Kan det vara så att hon också är intresserad utav mig? då vi får ögon kontakt rätt så mycket och när vi träffades senast, så skakade vi varandras hand och hon sa att det var riktigt trevligt att träffa mig innan hon gick.

Hur ska jag ta kontakt med henne? Hur vill du som tjej att en näst intill främmande kille ta kontakt med dig?

Tack på förhand för svar!!

Mvh MrMetrixa!


   
Citera

MrMetrixa:

Hur ska jag ta kontakt med henne? Hur vill du som tjej att en näst intill främmande kille ta kontakt med dig?

Ja hon vill säkerligen träffa dig igen eftersom din tjejkompis har målat upp en bra bild åt dig. Skriva ett SMS kanske att var trevligt att träffa henne senast och fråga om hon vill på något?


   
SvaraCitera

nej hon vill bara seksa med dig för att sedan dumpa dig.


   
SvaraCitera

ta kontakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Tack på förhand för svar!!

Jag sulle personligen tyckat att det vora bättre att du gick fram till mig istället för att skicka ett sms eller nått[y]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Hur ska jag ta kontakt med henne? Hur vill du som tjej att en näst intill främmande kille ta kontakt med dig?

Han ska INTE gå fram till mig och fråga konstiga saker ,som "jag gillar dig, gillar du mig också?" Det är lite dagisnivå.
Däremot kan han fråga mig om stället vi är på till exempel, det är en bra början. Kan tyckas tråkigt, ja, men mycket bättre än det förstnämnda iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ja hon vill säkerligen träffa dig igen eftersom din tjejkompis har målat upp en bra bild åt dig. Skriva ett SMS kanske att var trevligt att träffa henne senast och fråga om hon vill på något?

Ja man kanske får ta och göra det!! 🙂 tack!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jag sulle personligen tyckat att det vora bättre att du gick fram till mig istället för att skicka ett sms eller nåt

Det blir tyvärr lite svårt, då hon bor ca 25 mil ifrån mig och det dröjer tills i sommar innan jag åker dit igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Han ska INTE gå fram till mig och fråga konstiga saker ,som "jag gillar dig, gillar du mig också?" Det är lite dagisnivå.
Däremot kan han fråga mig om stället vi är på till exempel, det är en bra början. Kan tyckas tråkigt, ja, men mycket bättre än det förstnämnda iaf.

Tack så jätte mycket för tipset!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Det blir tyvärr lite svårt, då hon bor ca 25 mil ifrån mig och det dröjer tills i sommar innan jag åker dit igen...

Fråga då efter hennes nr [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Fråga då efter hennes nr

Ja jag kanske får ta och göra det [smile]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Tack så jätte mycket för tipset!! 🙂

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Ja jag kanske får ta och göra det

[bigcheers]

Var bara tvungen att fråga 25 mil [censur] vart bort ni då?


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Ja man kanske får ta och göra det!! 🙂 tack!!

Var inte blyg av dig:)


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Kan det inte kännas lite skumt att få t.ex. ett sms ifrån en kille som du knappt känner?

kan va lite läskigt :> bättre att försöka börja prata med henne


   
SvaraCitera