Aviseringar
Rensa alla

den Ekande trån [ Warning )


Ämnesstartare

en slem,svartig,slisk,ödlebebodd o mujligen fladdrare som hängar i fågelhöjd,glöm jag säga de e en grotta fast i tråd format
-en slem,svartig,slisk,ödlebebodd o mujligen fladdrare som hängar i fågelhöjd,glöm jag säga de e en grotta fast i tråd format

hallååååååååååå där ute. e det nån som e i grottan
-hallååååååååååå där ute. e det nån som e i grottan

svara då amnnars kan jag drukna
-svara då amna............( tystnad )

fladdrare flyger förbi.jag tkr d e super schysst. av dessa att ge " tröst " till en ensam i grottan. ( tanken virra i huvet. )

i denna tråd e den ÄNDA postern på ungd.se som ni kan eka i


   
Citera
Ämnesstartare

här kommer ett stort fett eko

slå det om ni kan va va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kokoooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej ni gör fel på fel sett rätt teknik kvävs i stunder som dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d handlar om övalevnad ingting anna.t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 man down. lämna jag slowar er ba down.....nej....kan inte....jag har en plikt att sköta...den e att ha survivers i ett följe. stick sa jag . stick. poin a gun to the head. neej snälla. jo jag blir zombie pga bettet av fladdrarna. skratta högt. du har endåp intgen ammo jag snatta den jag visste du skulle självmorda. ha ha ekar av skratt i grottan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på något vis trodde jag detta skulle vara en sexnovell skriven av wbc, måste läst warning som walking men sen vet jag inte. besviken hur som helst [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är lite för mörk för mig. inväntar stor person jag kan ha med mig som lockbete för ev monster.


   
SvaraCitera

den är lite för mörk för mig.... inväntar stor person jag kan ha med mig som lockbete för ev monster....


   
SvaraCitera