Aviseringar
Rensa alla

den ena eller den andra?


Ämnesstartare

Pratat med en kille ett tag (vi kallar honom S) som jag Pussades med och grejer på en slags festival. han är väldigt ordentlig av sig men är 4 år äldre än mig.
Sen är det en annan kille (vi kan kalla honom K) som jag pratar med av och till, och för inte så länge sen (efter den förra såklart) så runkade jag av honom och så, han har haft mycket problem med knark och hade även rökt på under kvällen, han är 3 år äldre än mig.. men iallafall, vi gjorde inget mer.. känner mig så kluven och vet att det var sjukt onödigt eftersom att jag faktiskt känner något för S, fast vi har absolut inget mer än att vi strulade den kvällen bara.. Båda gångerna har alkohol varit inblandat!!

Nu till saken, till helgen så måste jag hitta någon att sova hos då jag inte vill vara ensam hemma i huset här 🙂 .. K vill sova här och säger att han skiter i att dra ut med sina vänner om han sover med mig. Helst skulle jag vilja sova med S men vi kommer ingen vart, vi smsar högst typ 5 sms om dagen och då är det helt värdelösa.
Vad ska jag göra? , ni är ju ungdomar o de flesta kanske ser det svåra i det hela, även fast jag inte beskrivit så bra.
Ska jag köra på K, eller helt enkelt vänta och försöka ge S lite tid? (har gått ca en månad sen vi strulade)


   
Citera

ramona:

Vad ska jag göra?

Du ska göra det du helst vill inte det som är mest lättåtkompligt (om du vill något seriöst) , alltså:

ramona:

Helst skulle jag vilja sova med S


   
SvaraCitera

Börjar du hänga med K och skickar signalerna om att det är något på gång med honom till S så lär ju din chans att få S ryka.


   
SvaraCitera

ramona:

Båda gångerna har alkohol varit inblandat!!

alkohol visar dina rätta känslor![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Du ska göra det du helst vill inte det som är mest lättåtkompligt (om du vill något seriöst) , alltså:

Blåbärt:

Börjar du hänga med K och skickar signalerna om att det är något på gång med honom till S så lär ju din chans att få S ryka.

Ja såklart så ska man ju kämpa för det man vill, men ändå så känns det som att jag försökt att skriva osv, men intresset verkar inte alls stort. jag är 9 av 10 gnger först att höra av mig och oftast om jag inte gör det så är de sällan något skrivs. typ skriver puss någon gång typ när de är godnatt men de är ju aldrig mer.. känns tråkigt när vi pratat o så men ändå så kommer vi ingen vart. S jag pratar om nu då...

Vet absolut inte vad jag ska göra..


   
SvaraCitera

ramona:

Vet absolut inte vad jag ska göra..

sluta höra av dig och låt honom behöva vara den som får höra av sig ibland. Och sluta övertolka smsvärlden, alla tycker inte det är så kul med sms, försök träffa honom i verkligheten istället.


   
SvaraCitera

ramona:

Vet absolut inte vad jag ska göra..

Fingerprints:

sluta höra av dig och låt honom behöva vara den som får höra av sig ibland. Och sluta övertolka smsvärlden, alla tycker inte det är så kul med sms, försök träffa honom i verkligheten istället.

Alt ring eller något om du verkligen inte klarar av att inte höra av dig till den.


   
SvaraCitera

honom *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sluta höra av dig och låt honom behöva vara den som får höra av sig ibland. Och sluta övertolka smsvärlden, alla tycker inte det är så kul med sms, försök träffa honom i verkligheten istället.

Ja har ju gjort det men då kan han skriva typ ett meddelande där det står ''wähää'' eller ngt såntdära.. sen så kanske jag svarar så skriver vi typ 2 meddelanden sen så slutar han svara. och jag vet inte hur jag ska få honom att träffas, eftersom att jag har frågat om han vill träffas men han svarar ju inte på det utan pratar undan.


   
SvaraCitera

ramona:

''wähää''

haha verkar oskön.

ramona:

och jag vet inte hur jag ska få honom att träffas

smsa "vill du ses på lördag?", det är nog det enda sättet för dig att få reda på det. Vad har du att förlora?
svarar han nej så träffar du den andra killen istället, svarar han ja så tjoho.

Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha verkar oskön.smsa "vill du ses på lördag?", det är nog det enda sättet för dig att få reda på det. Vad har du att förlora?svarar han nej så träffar du den andra killen istället, svarar han ja så tjoho.Lycka till

Den köör jag på! 😀 fast antagligen kommer han vilja träffas fast på natten, när han är full.
men om han inte vill ses på dagen så ska jag ta den andra killen?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

smsa "vill du ses på lördag?", det är nog det enda sättet för dig att få reda på det. Vad har du att förlora?
svarar han nej så träffar du den andra killen istället, svarar han ja så tjoho.

snacka om att göra ett ickeproblem av ett ickeproblem som blivit uppblåst.


   
SvaraCitera

ramona:

men om han inte vill ses på dagen så ska jag ta den andra killen?

Men snälla. Tänk lite och avgör själv. Det är ju vad du känenr som avgör.


   
SvaraCitera

tycker du ska bli celibat.


   
SvaraCitera

ramona:

Den köör jag på! 😀 fast antagligen kommer han vilja träffas fast på natten, när han är full.

bra!

men om du hör av dig nu innan så svarar han ju ja eller nej i nyktert tillstånd?

ramona:

men om han inte vill ses på dagen så ska jag ta den andra killen?

Om du vill

Blåbärt:

snacka om att göra ett ickeproblem av ett ickeproblem som blivit uppblåst.

haha men visst! har en talang för sånt.

Fast det här har ju iofs aldrig varit ett problem enligt mig. Eller ett väldigt soft problem skulle jag kalla det


   
SvaraCitera