Aviseringar
Rensa alla

Den 1:a Januari...


time
 time

Det är i alla fall inte Ganon, annars måste jag ta hatten av för att han hyrt en snubbe att dyka upp på en umträff + fotograferat en lättklädd man till en fejkad fb-profil.

D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha inget skulle fan förvåna mig.. blir besviken som fan om du e ganon!!!!!!!! 🙁 


   
SvaraCitera

HjärtaHjärta

time:
Det är i alla fall inte Ganon, annars måste jag ta hatten av för att han hyrt en snubbe att dyka upp på en umträff + fotograferat en lättklädd man till en fejkad fb-profil.D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7 dagar kvar…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte heller att det är Ganon då jag inte tror att han är särskilt förtjust i mig alls, men stekis tycker i alla fall om mig lite grann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är 2014 sup bitches 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 dagar kvar…


   
SvaraCitera

Zodd: du föddes med en vagina?

eller han är gay gay gay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså du har redan blivit outad - mer än  en gång. Inte för att jag kommer ihåg vem folk säger att du är, har viktigare saker att komma ihåg (typ som att pilla mig i naveln), men... just saying att det inte direkt blir någon nyhetMycket gladGalen

passaro: Du är ganon? Ganon är du?

Detta skulle visserligen förklara en del, men det är inte Ganon folk säger att han är... Skulle dock inte förvåna mig om det är Ganon tbh.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5 dagar kvar…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu??? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 dagar kvar…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför är jag jättespänd inför detta? du luras ju säkert bara. ändå är jag dödsnyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är oskuld?


   
SvaraCitera