Aviseringar
Rensa alla

Den eviga frågan: Vanlig-lugg-chelsea eller snelugg-chelsea?


Ämnesstartare

Själv hade jag sneluggs chelsea (ínnan den rykte dvs). Men nu när jag tänker efter är väl egentligen vanligluggs varianten att föredra? Andledningen till att jag överhuvudtaget skapar den här tråden är att jag går i tankar om att klippa chelsea igen och att jag då har lite problem med att bestämma om det ska bli snelugg är vanlig lugg.

Jag postar en bild så får ni se hur jag hade det! Och kanske spektakulera i om sne eller vanlig bli bäst? Ni får ursäkta den smått överdrivna poseringen i bilden men jag ville få den senaste bilden på frillan innan den försvann. Plus att jag tvångsmässigt putar med läpparna så fort jag kommer i närheten av en kamera men det är en annan historia.

(För oinsatta är chelsea en frisyr som traditionellt bärs av skinheadtjejer men på senare tid har kunnats hitta lite varsomhelst.)

Picture 0148.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ser inte någon chelsea?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Ser inte någon chelsea?

Jo, jo, jo visst finns den där allt! Jag kör (körde) dock inte med snaggat :S

Det är ju också en fråga vi kan ställa oss! Ska det vara snaggat eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

som traditionellt bärs av skinheadtjejer men på senare tid har kunnats hitta lite varsomhelst

Väldigt tragiskt och oacceptabelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där ser ju ut som vilken tjejfrill som helst? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad vill du höra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En snygg chelsea är jävligt snygg, men en misslyckad chelsea är horribelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Väldigt tragiskt och oacceptabelt.

Du har en viss förmåga att inte hålla dig till trådarnas ämne! Svara istället på vad du tycker om snelugg, vanliglugg, snaggat, osnaggat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Du har en viss förmåga att inte hålla dig till trådarnas ämne! Svara istället på vad du tycker om snelugg, vanliglugg, snaggat, osnaggat!

Svårt att säga då man inte ser det, vissa passar i chelsea och andra inte. Och den måste som sagt vara snygg dessutom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Svårt att säga då man inte ser det, vissa passar i chelsea och andra inte. Och den måste som sagt vara snygg dessutom

Jag menar förstås rent generellt, vad är att föredra? Själv tycker jag att så som jag hade är lite för vanligt för att vara snyggt.
Jag har ju postat en bild ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Vad vill du höra?

Vad du tycker är finast! Vanlig lugg eller snelugg? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Jag har ju postat en bild ffs!

Du var så söt så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Du var så söt så

VARFÖR KAN INGEN SVARA PÅ FRÅGORNA JAG STÄLLER I DOM HÄR SATANS TRÅDARNA! JAG skapar trådar NI besvarar frågorna jag ställer i trådarna! Jag håller på att tappa greppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

VARFÖR KAN INGEN SVARA PÅ FRÅGORNA JAG STÄLLER I DOM HÄR SATANS TRÅDARNA! JAG skapar trådar NI besvarar frågorna jag ställer i trådarna! Jag håller på att tappa greppet.

Hahaha [wink] Det såg bra ut på bilden, och jag vet inte hur du skulle se ut i rak lugg. Det är det bästa svaret jag kan ge, nöjd? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Hahaha Det såg bra ut på bilden, och jag vet inte hur du skulle se ut i rak lugg. Det är det bästa svaret jag kan ge, nöjd?

Nöjd. 🙂 Dock skulle jag gjärna vilja ha mer åsikter om vad som är finast rent generellt. Alltså rak lugg / snelugg / snaggat / osnaggat.
Vad är den ultimata chelsean?


   
SvaraCitera